رییس شرکت گاز بروجرد گفت: همزمان با گرامیداشت دهه فجر هفت طرح گازرسانی به روستا‌های این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، شاهرخ همتی،رییس شرکت گاز بروجرد اظهار کرد: این روستا‌ها شامل کله، کلان، دره مراد، ده تشمال، سرچغا و تپه مولا در محور اراک و روستای دوراندره در محور آبسرده است.

او افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها تعداد ۴۰۰ خانوار روستایی در قالب حدود ۱۶هزار نفر از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌شوند.

رییس شرکت گاز بروجرد بیان کرد: در راستای طرح گازرسانی به روستا‌های بروجرد مصوب شد تا پایان سالجاری گازرسانی به ۱۸ روستای این شهرستان با ۲۲ میلیارد تومان اعتبار انجام شود که هفت روستا در ایام فجر افتتاح و ۱۱روستای مابقی تاپایان سال تکمیل خواهد شد.

همتی با اشاره به اینکه امسال گازرسانی به چهار روستا با ۲ هزار نفر جمعیت انجام شد، اضافه کرد: به برکت انقلاب اسلامی هم اکنون ۹۵ درصد روستا‌های سه بخش مرکزی، شیروان و اشترینان این شهرستان به شبکه گاز شهری متصل شده است.

او اضافه کرد: هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری بروجرد با ۱۲۵ هزار مشترک از نعمت گاز شهری برخوردار هستند.

همتی مجموع روستا‌های واجد شرایط گازرسانی در این شهرستان را ۱۹۸ روستا اعلام کرد و افزود: تنها ۲۲ روستای دیگر این شهرستان نیازمند متصل شدن به شبکه گازشهری هستند که عملیات گازرسانی به آن‌ها در حال انجام است.

رییس شرکت گاز بروجرد گفت: از این تعداد روستای باقیمانده اجرای طرح گازرسانی ۱۱ روستا در درست پیمانکار و چهار روستا در حال اجرا است.

همتی تاکید کرد: در راستای توسعه و خدمات رسانی یکسان به روستاییان هم اکنون ۱۷۶ روستای این شهرستان به شبکه گاز شهری سراسری متصل هستند.

او مجموع مشترکان گاز خانگی را ۱۲۵هزار مشترک و ۲۵۰ مشترگ گاز صنعتی است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.