وفاداری عجیب یک سگ به صاحب بیمارش!

پرسه یک سگ در مقابل بیمارستانی که صاحبش بستری شده به سوژه رسانه ها تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حیوانات نیز مانند انسان دارای شعور هستند. دنیای حیوانات، دنیایی است که اگر با دقت به آن بنگریم چیز‌های زیادی را می‌توانیم از آن بیاموزیم. در میان حیوانات، سگ‌ها باوفاترین آن‌ها بر روی کره زمین به شمار می‌روند.

این جانوران وفاداری خود را به طرق مختلف به صاحبشان نشان می‌دهند؛ مثلا در برخی مواقع با فدا کردن جان خود و در برخی مواقع هم با انتظار برای صاحبشان که از او دور شده است، مانند اتفاقی که به تازگی در یکی از مناطق ترکیه رخ داده است.


بیشتر بخوانید


در این اتفاق عجیب سگی که صاحبش در بیمارستان بستری شده بود به مدت ۶ روز در مقابل درب بیمارستان منتظر او ماند. در تصاویری که از این سگ وفادار در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود این حیوان را در مقابل درب بیمارستان و در حالی که منتظر صاحبش بود نشان می‌داد.

صاحب ۶۸ ساله این سگ که هویتش کمال سِنتورک اعلام شده به علت جراحی مغز در بیمارستانی در شهر ترابوزان واقع در شمال شرقی ترکیه بستری بود. آقای کمال در تاریخ ۱۴ ژانویه در بیمارستان بستری شده بود. در حالی که حدود یک هفته کمال در بیمارستان بستری بود سگ وفادارش در مقابل درب بیمارستان به انتظار مرخص شدن او ماند. با وجود آنکه دختر کمال چند بار تلاش کرد این سگ را با خود به خانه ببرد، اما این حیوان از ترک بیمارستان خودداری کرد.

سرانجام پس از انجام عمل جراحی کمال از بیمارستان مرخص و به حیوان دوست داشتنی خود ملحق شد. ویدئویی که منتشر شده است لحظه‌ای را که کمال با سگ خود پس از ۶ روز دیدار می‌کند نشان می‌دهد. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۱:۳۶ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
چرا باید نگهداری سگ به هر دلیلی ممنوع شود :
- در شرایطی که خیلی از انسان ها به سختی گوشت تهیه میکنند غذای سگ پر از گوشت فروخته می شود.
- سگ گردانی در خیابان موجب وحشت برخی افراد میشود.
-سگ ها در منزل و خیابان ادرار و مدفوع میکنند حتی اگر تربیت شده باشند.
_ سگ ها پارس میکنند حتی اگر تربیت شده باشند و این امر آلودگی صوتی در محله ها و آپارتمان ها ایجاد کرده و مزاحم آرامش مردم است.
- نگهداری سگ موجب رونق توله کشی یا به اصلاح پرورش سگ می شود که عملی غیر انسانی است.
-سگ ها خطرناک هستند و سالانه تعداد زیادی از افراد را مجروح می کنند.
-بدن سگ مستعد انتقال بسیاری از بیماری ها و حشرات است مانند انگل ، کرم ، باکتری و کنه است.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۲:۲۱ ۰۵ بهمن ۱۳۹۹
ای جان