مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان از کسب رتبه برتر این اداره کل در حوزه آموزش کارکنان در سطح دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و درمانی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت:‏ مواد ۵۸ و ۶۲ قانون مدیریت خدمات کشوری به ارتقای سطح کارایی، اثربخشی و نیز توانمندسازی کارکنان و افزایش سطح مهارت و توسعه شغلی آنان اشاره می‌کند که این اداره کل بر اساس ارزیابی صورت گرفته از سوی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان توانسته است.

سواعدی با بیان اینکه موثر‌ترین و مهمترین منابع در اختیار سازمان نیروی انسانی توانا می‌باشد و توانمندسازی سرمایه سازمانی از طریق آموزش و بهسازی آن صورت می‌پذیرد، تصریح کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان به توسعه و آینده نگری در راستای ماموریت‌های محوله به منظور ارتقاء سطح آموزش کارکنان نسبت به بررسی کلی فرآیند‌ها در امر آموزش اقدام کرده است.

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در پایان از زحمات مجموعه همکاران در تحقق اهداف آموزشی و پویایی سازی کارکنان تقدیر و ابرازامیدواری کرد با به کارگیری راهکار‌های اصلاحی زمینه ارتقای هر چه بیشتر آموزش و توسعه منابع انسانی، وضعیت آموزش کارکنان در امسال ارتقای یابد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.