فرماندار حمیدیه گفت: شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل باید به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی و مهم در دستورکار آموزش و پرورش شهرستان قرار گیرد.

شاهین هاشمی فرماندار حمیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شناسایی و جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی و مهم مطرح شد.

او اجرای طرح ایران مهارت را امری مهم دانست و افزود: هدف از اجرای این طرح، ایجاد روحیه کار آفرینی بین دانش آموزان، شکوفایی استعداد‌ها و تقویت مهارت فنی دانش آموزان است.

هاشمی با بیان اینکه جمعیت هدف طرح ایران مهارت دانش آموزان دوره اول متوسطه هستند و اجرای آن در توسعه کار آفرینی و ایجاد انگیزه نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند، اظهار داشت: پیگیری‌هایی درخصوص احداث و راه اندازی مرکز فنی و حرفه‌ای در حمیدیه انجام شده است، البته باید از همه ظرفیت‌ها در جهت اجرای این طرح و جذب افراد بازمانده از تحصیل به ویژه در مناطق محروم استفاده شود.


بیشتر بخوانید

شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل در خوزستان ادامه دارد

لزوم شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل در امیدیه

جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل در حمیدیه الزامی است


براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش خوزستان طی پارسال با حمایت غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، ۱۱ هزار و ۴۰۰ نفر از دانش آموزان بازمانده از تحصیل در مناطق مختلف استان شناسایی شدند که از این تعداد ۵ هزار و ۷۰۰ نفر آن‌ها جذب شده اند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.