رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه از برگزاری مسابقات اسلالوم اتومبیلرانی چند جانبه در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدجواد کرانی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه با اشاره به حضور ورزشکاران چهار استان غرب کشور در رقابت های اتومبیلرانی گفت : بیش از ۳۵ شرکت کننده از استان‌های کرمانشاه، لرستان، ایلام و همدان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

او گفت : رقابت‌ها در پنج کلاس و در دو بخش خانم‌ها و آقایان و بدون حضور تماشاگران برگزار شد.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه با اشاره جایگاه مطلوب کرمانشاه در رشته اسلالوم در کشور، افزود: درحال حاضر بهترین مربیان این رشته را همچون احسان شهسواری در اختیار داریم که باعث رشد و ارتقاء اسلالوم کرمانشاه شده اند.

او افزود: اسلالوم رشته‌ای همگانی است که می‌تواند نقش مهمی در ارتقاء سطح رانندگی مردم و کاهش تصادفات داشته باشد.

دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور آغاز شد

دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور- منطقه شمال (گروه الف) با قطعی شدن صعود تیم کرمانشاه به دور بعدی رقابت‌ها آغاز شد.

کرم احمدیان سرمربی تیم خانه بسکتبال کرمانشاه با اشاره به آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور- منطقه شمال (گروه الف) - در شهر سنندج، گفت: در روز نخست این رقابت‌ها تیم کرمانشاه برابر تیم صدرنشین و قدرتمند خانه بسکتبال اسدآباد قرار گرفت و با شگفتی سازی این تیم را شکست داد.

او گفت: تیم جوان کرمانشاه در این دیدار با ارائه یک نمایش زیبا و خیره کننده توانست با نتیجه ۶۹ بر ۶۶ از سد تیم صدرنشین اسدآباد عبور کرده و صعودش را به دور بعد رقابت‌ها مسجل کند.

سرمربی تیم بسکتبال کرمانشاه افزود: باتوجه به کسب این پیروزی ارزشمند حتی اگر سه بازی بعدی خود را در این رقابت‌ها واگذار کنیم، باز در دور بعدی رقابت‌ها حضور خواهیم داشت.

او افزود: از آنجایی که تیم کرمانشاه جوان‌ترین تیم حاضر در این رقابت هاست و در گروهی که ما قرار گرفته ایم تیم‌های متول و ریشه داری همچون خانه بسکتبال اسدآباد، پاس ناجا کامیاران و کردستان حضور دارند که از وجود بازیکنانی در حد رقابت‌های لیگ برتر بهره می‌برند، عملکرد تیم ما در مقابل این تیم‌ها شگفتی ساز شده است.

احمدیان ادامه داد: در دور رفت رقابت‌ها علیرغم اینکه میزبان هم بودیم، اما در چند دیدار اول بازیکنان ما به واسطه جوانی و کم تجربگی کمی ترس و استرس داشتند که به مرور توانستند اعتماد به نفس پیدا کنند و دیدیم که در مقابل تیم اسدآباد بازی خیره کننده‌ای نشان دادند.

او گفت: با وجود چنین جوانان و پتانسیل‌هایی آینده بسیار درخشانی را برای بسکتبال کرمانشاه در پیش خواهیم داشت.

او افزود: دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور منطقه شمال (گروه الف) دوم تا هشتم بهمن به میزبانی سنندج برگزار می‌شود و تیم کرمانشاه در ادامه این رقابت‌ها با تیم‌های خانه بسکتبال کردستان، پاس ناجا کامیاران و البرز قزوین دیدار خواهد داشت.

مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی و انتخابی استان کرمانشاه برگزار شد

رئیس هیأت دو ومیدانی استان کرمانشاه گفت: مسابقه دو صحرانوردی قهرمانی و انتخابی استان کرمانشاه برگزار شد و برترین دونده‌های صحرانورد استان معرفی شدند.

احمد روشن‌زاده در خصوص مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی استان، گفت: رقابت دو صحرانوردی قهرمانی استان گرامی داشت دهه فجر در بخش نوجوانان به مسافت پنج کیلومتر و در بخش جوانان به مسافت هشت کیلومتر در جاده هلشی کرمانشاه دیروز برگزار شد.

او گفت: این مسابقات به منزله مسابقه انتخابی برای مسابقات برای قهرمانی کشور در شهرستان خرم آباد، در هشتم بهمن‌ماه در بخش بانوان و برای ۱۸ بهمن‌ماه در بخش آقایان خواهد بود، اما برخی از ورزشکاران و خانواده‌های آن‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا از حضور در این مسابقات جلوگیری کرده‌اند و در مجموع بیش از ۲۰ ورزشکار از سراسر استان در این مسابقات در دو بخش حاضر هستند.

رئیس هیأت دوومیدانی استان کرمانشاه افزود: با احترام به دغدغه خانواده ورزشکاران اگر پس از این مسابقات ورزشکاران سایر شهرستان‌های استان علاقمند به حضور در این رقابت باشند، می‌توانیم فرآیند انتخابی آن‌ها و رکوردگیری را در همین مسیر انجام داده و در صورت انتخاب به جمع نفرات اعزامی اضافه کنیم.

او ادامه داد: در بخش بانوان در دو بخش آقایان و بانوان به علت شرایط خاص جوی در ورزشگاه ۱۵ خرداد برگزار شده است و چهار نفر برتر هر بخش برای اعزام به مسابقات کشوری خود را آماده خواهند کرد.

روشن‌زاده افزود: در این مسابقات در بخش نوجوانان صالح شریفی از شهرستان سنقر در جایگاه نخست، مهدی سنجابی از اسلام‌آباد غرب در جایگاه دوم و حسام بیاتی از شهرستان کرمانشاه در جایگاه سوم و امیررضا فلاحی از اسلام آبادغرب در جایگاه چهارم قرار گرفت.

او گفت: در بخش جوانان در این مسابقات امیرحسین صحرایی از کرمانشاه در جایگاه نخست، علیرضا خزایی از سنقر در جایگاه دوم و آرش عزیزی از اسلام‌آباد غرب در جایگاه سوم و حامد طاهری از قصرشیرین در جایگاه چهارم قرار گرفت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.