رئیس اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: خیران یک هزار و ۵۲ تبلت و گوشی به دانش‌آموزان نیازمند استان اهدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شکرالله مالکی رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع ویروس کرونا و مجازی شدن کلاس‌های درس اظهار داشت: خیران با همکاری آموزش و پرورش استان از ابتدای سال تحصیلی جاری یک هزار و ۵۲ عدد تبلت و گوشی هوشمند به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کردند.

او افزود: در راستای حمایت از دانش‌آموزانی که به گوشی و تبلت دسترسی نداشتند، اداره کل آموزش و پرورش استان با همکاری خیران تاکنون ۹۷۹ تبلت، ۷۳ عدد گوشی تلفن همراه هوشمند، ۲۸دستگاه تلویزیون، چهار دستگاه لپ تاپ و تعدادی دستگاه دیجیتال تلویزیون و هچنین۸۳۰ مورد معرفی‌نامه برای دریافت تسهیلات ارزان قیمت برای کسانی که متقاضی بودند، اهدا کرده است.


بیشتر بخوانید


مالکی با تاکید بر اینکه امسال بیش از ۲۱۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف تحصیلی مشغول تحصیل هستند اضافه کرد: از این تعداد حدود ۴۰ تا ۵۰ هزار دانش‌آموز از دسترسی به شبکه شاد به دلیل نداشتن گوشی هوشمند و یا تبلت بی بهره‌اند.

او ادامه داد: به منظور ایجاد فرصت برابر آموزشی برای همه دانش‌آموازن ۱۰۸ هزار مورد تولید محتوا در قالب درسنامه تهیه شده است تا دانش‌آموزانی که امکانات آموزشی ندارند از این درسنامه‌ها استفاده کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار