رئیس فدراسیون تکواندو درباره اتمام مسابقات لیگ برتر بانوان توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو در مراسم اختتامیه مسابقات لیگ برتر بانوان بیان کرد: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت شهید محسن فخری نژاد، شهید نظام اسلامی برگزار شد. خدا را شکر با شرایط سختی که پیش رو داشتیم با همت همگانی لیگ متوقف نشد و با حضور تیم‌های شرکت کننده دیروز و امروز در مدت کوتاهی این رقابت‌ها را برگزار کردیم.

او افزود: گرچه مسابقات در زمان کوتاه و در ۲ روز برگزار شد، اما کیفیت فوق العاده‌ای داشت. برای اولین بار در تکواندوی بانوان پخش زنده داشتیم و امیدوارم باب فتحی برای همه رشته‌های ورزشی باشد تا باعث ایجاد توسعه و انگیزه همگانی کند. البته خوشحالیم که این فتح باب در رشته تکواندو انجام شد.

پولادگر در ادامه عنوان کرد: از همه بابت برگزاری مسابقات و همکاری ارزشمند تیم ها، مربیان، سرپرستان و سازمان لیگ که با کیفیت فوق العاده و رعایت تمام دستورالعمل‌ها این مسابقات را برگزار کرد تشکر می‌کنم.

او گفت: در انتها هم برای روح محمدرضا بابادی قهرمان شایسته کشورمان که در هفته اول لیگ آقایان متاسفانه از بین ما رفت آرامش خواستارم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار