استاندار کرمان در سفر به شهرستان سیرجان از چند پروژه در حال ساخت و کارخانه های تولیدی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند، استاندار کرمان  دیروز به شهرستان سیرجان سفر کرد. 

او صبح جمعه را با بازدید از مصلای در حال ساخت سیرجان آغاز کرد.

در این بازدید شهباز حسن پور نماینده مردم شهرستان های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی و  سهراب بهاالدینی فرماندار سیرجان روند ساخت و تکمیل مصلا را طولانی توصیف کردند. 

علی زینی وند، استاندار کرمان بر پیگیری موضوع تاکید و خواستار کمک خیران و شرکت های منطقه در این خصوص شد. 

 مصلای درحال ساخت سیرجان

هتل بزرگ سیرجان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد

علی زینی وند، استاندار کرمان در سفر به سیرجان از هتل بزرگ در حال ساخت سیرجان بازدید کرد و  از بهره برداری این هتل در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

این هتل ۲۷ هزار و ۱۲۸ متر مربع مساحت دارد و زیربنای هتل، مرکز خرید، هایپر مارکت و غیره در مجموع ۷۰ هزار و ۲۶۹ مترمربع است.

بازدید استاندار کرمان  از هتل سیرجان

تسریع در بهره برداری از بیمارستان تخصصی در سیرجان 

زینی وند، استاندارکرمان در بازدید از بیمارستان تخصصی سیرجان نیز گفت: تسریع در بهره برداری از بیمارستان تخصصی ۲۱۰ تختخوابی سیرجان از مراجعه بیماران سیرجان و شهرستان های همجوار به سایر شهرها جلوگیری می کند و برای رفاه حال بیماران ضروری است.

بازدید استاندار کرمان از بیمارستان سیرجان

بازدید از کارخانه ها در سیرجان 

️بازدید از کارخانه تراکتور سازی یکی دیگر از برنامه های سفر علی زینی وند، استاندار کرمان به شهرستان سیرجان بود.

 بازدید استاندار کرمان از کارخانه تراکتورسازی سیرجان

 زینی وند صبح امروز در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان حضور یافت و پس از بازدید از پروژه ها و کارخانجات مختلف، از کارخانه تصفیه شکر نیز بازدید کرد.

 بازدید استاندار کرمان از کارخانه تصفیه شکر

استاندار کرمان در ادامه سفر خود به شهرستان سیرجان از مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر بازدید کرد و گفت: از حضور در مجتمع معدنی، صنعتی گل گهر احساس غرور کردم، کرمان باید نقش برجسته تری در اقتصاد ایران ایفا کند.

او ضمن خداقوت به کارگران و مدیران این مجتمع تصریح کرد: گل گهر، چشم اندازهای توسعه را جامع و همه جانبه تدوین کند.

 بازدید استاندار کرمان از گل گهر

سرمایه‌گذاران در استان کرمان در سریع ترین زمان مجوز دریافت می‌کنند

زینی وند، استاندار کرمان در جلسه رفع موانع تولید شهرستان سیرجان با بیان اینکه فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه گذاری‌ قابل توجیه در استان کرمان، اکنون طی سریع ترین زمان ممکن انجام می‌شود که ساز و کار آن فراهم شده است، گفت: هیچ حمایتی از رویکردهای غیرقانونی در صدور مجوزها نمی کنم و روندهای قانونی را تسهیل می کنم.

او افزود: نهایت احترام و تکریم را برای سرمایه گذار قائل هستیم؛ بنابراین سرمایه گذاری هیچ شخصی برای دریافت مجوزها معطلی نخواهد داشت.

 استاندار کرمان بیان داشت: در نقاطی چارچوب هایی وجود دارد که نمی‌توان از آن گذر کرد؛ اما در این زمینه می‌توان با مساعدت با سرمایه گذار برخورد کرد.

او با تاکید بر اینکه هیچ حمایتی از رویکردهای غیرقانونی نمی کنیم، گفت: اما رویکردهای قانونی باید به سرعت در استان اجرایی شوند و تاخیر در این حوزه پذیرفته نیست.

 زینی وندبا اشاره به اینکه مدیران دستگاه ها، سرمایه گذاران را در راهروهای ادارات معطل نکنند و در کم ترین زمان ممکن، به درخواست های آن ها رسیدگی کنند.

او افزود: شهرستان سیرجان محل ایجاد واحدهای پایین دستی صنایع است و قطعا در این شهرستان نیز سرمایه گذاران به اهداف تولید و سرمایه گذاری می رسند و با رویکردهای قانونی می توان به خواسته های سرمایه گذاران پاسخ مثبت داد.

استاندار کرمان طرح های صنعتی گل گهر را غرورانگیز عنوان کرد و گفت: استان کرمان نقش برجسته و قابل توجهی در اقتصاد، صنعت و عمران و آبادانی کشور دارد و امروز همه در خدمت تعالی نظام و پیشرفت کشورمان هستیم.

او با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی، بازوان توانمند اقتصادی هستند که پویایی و فعالیت آن ها باعث جهش تولید می شود، تصریح کرد: علاوه بر حضور میدانی در واحدهای تولیدی استان و بررسی مشکلات این بخش از نزدیک، سعی خواهیم کرد، مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی و صنعتی را با حضور سرمایه گذاران رفع کنیم.

در جلسه رفع موانع تولید شهرستان سیرجان، مشکلات ۸ طرح صنعتی و معدنی، کشاورزی و تولیدی در زمینه محیط زیست، برق رسانی و تامین آب مطرح و بررسی شد و مقرر شد مدیران کل محیط زیست، آبیاری و برق استان کرمان در رفع موانع تولید این واحدها با رویکر مساعدت و توجه به مسائل قانونی اقدام کنند.

جلسه رفع موانع تولید

رونمایی از اِلِمان سردار شهید  سلیمانی و سردارشهید  الله دادی در گلزار شهدای سیرجان

باحضور استاندارکرمان، فرمانده سپاه ثارالله، فرزند شهید الله دادی و جمعی از مسئولان آیین رونمایی از اِلِمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سردارشهید محمدعلی الله دادی در گلزار شهدای سیرجان برگزار شد. 

 المان شهید در گلزار شهدا

دیدار و گفتگو با حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان؛ بازدید از مجتمع در حال احداث خدماتی رفاهی واقع در محور سیرجان ـ بندرعباس که در این بازدیدها سرمایه گذاران توضیحاتی از طرح ها و مشکلات پیش روی پروژه ارائه کردند؛ بازدید از کوی اساتید بنیاد دانشگاهی سیرجان با هدف گره گشایی در اجرای پروژه ها،؛ حضور در گلزار شهدای سیرجان و ادای احترام به مقام شامخ شهدا؛ بازدید از سالن ورزشی بسیج سیرجان؛ بازدید از هتل و تالار و پمپ بنزین در حال ساخت نیروی دریایی ارتش در سیرجان که زینی وند دستور داد کارگروه ویژه ای برای پیگیری امور اقتصادی آماد پشتیبانی نداجا در سیرجان در معاونت اقتصادی استانداری کرمان تشکیل شود و دیدار با خانواده مرحوم‌ محمدحسین چناری فرزند شهید و کارمند فقید فرمانداری سیرجان از دیگر برنامه های استاندار کرمان در سفر به شهرستان سیرجان بود.

دیدار استاندار کرمان با امام جمعه سیرجان

 حضور استاندار در گلزار شهدای سیرجان

بازدید استاندار کرمان از سالن ورزشی در سیرجان

دیدار با خانواده کارمنند فرمانداری سیرجان

 بازدید از هتل و تالار  و پمپ بنزین نداجا در سیرجان

سید مصطفی موسوی آیت اللهی معاون عمرانی استانداری کرمان، شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، حسین مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی، صمدالله محمدی نماینده مردم شهرستان های بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان استاندار کرمان را در این سفر همراهی کردند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار