آرایش بدون لوازم آرایش

پوست یکی از مهم‌ترین اعضای بدن انسان است که نیاز به مراقبت ویژه دارد

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  پوست یکی از مهم‌ترین اعضای بدن انسان است که نیاز به مراقبت ویژه دارد. طبق آناتومی که این عضو دارد، در حین خرید لوازم آرایش باید به مسئله مراقبت از پوست هم توجه کنید. ناگفته نماند که زیبایی پوست هم تحت تاثیر مراقبت از آن قرار دارد. یعنی اگر شما نسبت به مراقبت از سلول‌های پوست خود بی‌توجه باشید، این احتمال وجود دارد که در مدتی نه چندان زیاد هم زیبایی پوست خود را از دست بدهید. در حقیقت، پوستی که سالم و طبیعی است، برای میکاپ و زیبایی به لوازم آرایش غیرضروری نیاز ندارد؛ چون پوست به اندازه کافی تغذیه شده است که به دلیل عدم کمبود مواد معدنی، زیبا و دلپذیر باشد. تا پایان همراه ما باشید تا بایدها و نبایدهای آرایش بدون لوازم آرایش را ارائه کنیم.

زیبایی طبیعی بدون جراحی پوست ممکن است؟

بحث زیبایی و خرید لوازم آرایش ضروری که پیش می‌آید، سوالات متعددی ذهن افراد را به خود مشغول می‌کند. نخستین سوالی که ممکن است ذهن افراد را مشغول کند، این است که زیبایی طبیعی بدون جراحی پوست امکانپذیر است یا خیر! پاسخ این سوال مثبت است؛ چرا که افراد زیادی دقیقا همین شرایط شما را داشته اند که اکنون پوستی لطیف و سفید دارند. این زیبایی افسونگر را باید مدیون محصولات مراقبت از پوست بود.

آرایش بدون لوازم آرایش

رازهای فاش نشده زیبایی پوست بدون خرید لوازم آرایش

خرید لوازم آرایش که جنبه مراقبت از پوست و زیبایی آن را دارند، بسیار لذت بخش است. با این حال ممکن است که نیازهای اصلی پوست خود را نشناسید و غیرآگاهانه خرید کنید. در ادامه به چندین محصول مراقبت از پوست و مو می‌پردازیم تا بتوانید بهترین پوست را داشته باشید.

کرم ضدآفتاب دوست همیشگی پوست شما است

جلوگیری از ایجاد چین و چروک‌های پوستی، هدف اصلی خرید لوازم آرایش مانند کرم ضدآفتاب است. چین و چروک‌های پنجه کلاغی و دور چشم به دلیل تابش مستقیم اشعه‌های فرابنفش آفتاب بر روی پوست ایجاد می‌شوند. در صورتی که کرم ضدآفتاب با SPF بالا دارید، برای هر بار خارج شدن از خانه باید از آن استفاده کنید. دقت کنید که استفاده کردن یا نکردن از کرم ضدآفتاب را نباید به وجود آفتاب وابسته دانست. یعنی در فصلی مانند زمستان هم پوست شما به مراقبت و محافظت نیاز دارد. 

لایه بردارهای پوست، راز بقای سلامت پوست شما هستند

قیمت خرید لوازم آرایش مانند لایه بردار پوست صورت در مقابل تاثیرات مثبت آن ناچیز است. هر چقدر از لایه بردارهای پوست بگوییم، کم گفته ایم. این سرم‌ها یکی از مهم‌ترین محصولات مراقبت از پوست هستند که زیبایی طبیعی بدون جراحی را برای پوست شما فراهم می‌کنند؛ زیرا قدرت نرم‌کنندگی و نفوذ ذرات این لایه بردارها به پوست صورت خیلی بیشتر از کرم‌های مرطوب‌کننده عادی است. 

کرم دور چشم به طور محسوسی تیرگی زیر چشم را از بین می‌برد

خرید لوازم آرایش مانند کرم دور چشم برای خانم‌های جوان الزامی است؛ چرا که استفاده از کرم‌های دور چشم گیاهی را می‌توان یکی از موثرترین عوامل در مراقبت از پوست دانست. به طور کلی، کرم‌های دور چشم گیاهی و غیر گیاهی در دسته لوازم آرایشی فروشگاه‌های اینترنتی قرار دارد. بهترین زمان استفاده از کرم‌های دور چشم گیاهی، شب است. پیش از خواب می‌توانید مقداری از کرم را بر روی پوست چروکیده خود بکشید.

کرم‌های مرطوب‌کننده برای هیدراته نگهداشتن پوست مناسب هستند

پوست ما همواره در حال تغییر است. به همین خاطر نیاز پوست ما به استفاده از مراقبت از پوست کاشته نمی‌شود. حتی در فصل‌های معتدلی مانند بهار نیز باید پوست خود را هیدراته نگهدارید تا زیبایی پوست شما تضمین شده باشد.

در صورتی که کرم‌های مرطوب‌کننده را استفاده کنید، شاهد تغییرات زیبایی طبیعی بدون جراحی خواهید بود؛ چرا که این کرم‌ها می‌توانند فرآیند کلاژن سازی پوست را تسریع کنند. 

ماسک صورت التهابات پوستی را رفع می‌کند

خیلی وقت‌ها شده که پوست ملتهبی داریم و نمی‌دانیم که چه محصولاتی را در خرید لوازم آرایش خود انتخاب کنیم. در این شرایط خاص، مقدار زیادی از مواد معدنی لازم برای انجام واکنش‌های شیمیایی پوست از دست رفته است که تنها با ماسک صورت می‌توان این اثرات منفی را جبران کرد. علاوه براین، اگر پوست یکرنگ و یکدستی ندارید، می‌توانید از اثرات مثبت ماسک صورت جهت بهبود رنگ نقاط تیره پوست خود استفاده کنید.

  1. روغن صورت روشن‌کننده پوست شما است

با وجود روغن صورت نیازی به خرید لوازم آرایش مانند کرم‌پودرهای قوی ندارید؛ چرا که روغن صورت می‌تواند در دو نقش مراقبت از پوست و زیبایی آن، نقش بسزایی را ایفا کند. برای مثال، روغن زیتون می‌تواند لک‌های صورت را کمرنگ کند و در اثر استفاده طولانی مدت از آن، نیازی ندارید تا از کرم‌پودر و یا پنکک آرایشی استفاده کنید. گفته می‌شود که این اسیدهای چرب دارای خاصیت آنتی اکسیدانی هستند که مانع از بروز لک‌‎های تیره بر روی پوست صورت می‌شوند.

پاک‌کننده آرایشی صورت بازکننده منافذ بسته پوست شما است

آرایش بدون لوازم آرایش

انتخاب فوم شستشوی صورت را باید در همان لحظات اولیه خرید لوازم آرایش در اولویت قرار بدهید. البته ابتدا باید نوع پوست خود را تشخیص بدهید. سپس برای تونیک پاک‌کننده پوست به فروشگاه‌ها مراجعه کنید.

استفاده از محصولات مراقبت از پوست همانند تونیک پاک کننده صورت بعد از بازگشت از مهمانی را از یاد نبرید؛ چون این محصولات به شما کمک می‌کنند تا ذرات آرایشی باقی مانده از کرم‌پودر، پنکک و یا کرم‌ ضدآفتاب را به راحتی از روی پوست خود حذف کنید. البته این نکته را از یاد نبرید که هر پاک‌کننده‌ای برای پوست شما مناسب نیست.

تقویت‌کننده مژه و ابرو برای داشتن چشمانی چون غزال لازم است

مژه‌ها هم جزو اعضای مهم صورت هستند که نقش بسزایی در زیبایی صورت دارند. در خرید لوازم آرایش می‌بایست بهترین نوع تقویت‌کننده‌های مژه و ابرو را خریداری کنید؛ چون تقویت‌کننده مژه اصل می‌تواند ماندگاری ابروهای کشیده و مژه‌های بلند و پرحجم شما را چندین برابر کند. علاوه براین، محصولات مراقبت از پوست و مو به موهای ابروی شما کمک می‌کنند تا در کوتاه مدت، رشد سریع‌تری داشته باشند.

تقویت‌کننده مو، استایل شما را کاملا طبیعی نشان می‌دهد

خرید لوازم آرایش بدون انتخاب تقویت‌کننده مو غیرممکن است؛ چون این تقویت‌کننده موها هستند که زیبایی پنهان‌شده در لابه‌لای موهای شما را فاش می‌کنند. برخی از این لوازم آرایشی بهداشتی می‌توانند خارش سر را رفع کنند که در پی آن، شوره سر برطرف خواهد شد. برخی دیگر از آن‌ها می‌توانند موهای ضعیف را بازسازی کنند و سپس، حالت براقی به موها ببخشند. در صورتی که می‌خواهید بهترین نوع لوازم آرایشی بهداشتی را خریداری کنید، بهتر است به کمپین زیباشو فروشگاه اینترنتی استاویتا استور بپیوندید تا بدون لوازم آرایشی غیرضروری بتوانید بهترین استایل را داشته باشید.

  • نرم‌کننده گیاهی مو، تارهای مو ضعیف‌شده را می‌پوشاند

نرم‌کننده گیاهی مو نسبت به نرم‌کننده‌های شیمیایی می‌تواند تاثیرات مثبت بیشتری بر روی موهای شما داشته باشد. به همین خاطر، انتخاب نرم‌کننده گیاهی مو در خرید لوازم آرایش در اولویت قرار دارد.

بسیاری از این محصولات مراقبت از پوست و مو از روغن آرگان ساخته شده اند. به همین خاطر است که پس از مصرف مستقیم آن‌ها، احساس سبکی می‌کنید. غیر از این، نرم‌کننده‌های گیاهی مو به بازسازی دوباره موهای بی‌جان شما کمک می‌کنند.

آرایش بدون لوازم آرایش در کمپین زیباشو فروشگاه اینترنتی استاویتا استور

آرایش بدون لوازم آرایش

ترفندهای آرایشی بسیاری وجود دارد که در حین خرید لوازم آرایش باید بدانید. فروشگاه اینترنتی و تخصصی استاویتا استور با برگزاری کمپین زیباشو به شما کمک می‌کند تا بدون استفاده از لوازم آرایشی بتوانید استایلی جذاب و ایده‌آل داشته باشید. این کمپین توانسته است نقش موثری در آموزش آرایش بدون استفاده از لوازم آرایشی داشته باشد. به بیانی ساده‌تر، هدف اصلی کارشناسان مجرب استاویتا استور در این کمپین بزرگ و سراسری، زیبایی طبیعی بدون جراحی است. برای مثال، زمانی که شما بدانید کدام یک از محصولات مراقبت از پوست و مو برای داشتن یک زیبایی دائمی مناسب است، از لوازم آرایشی استفاده نمی‌کنید که صرفا جنبه زیبایی موقت داشته باشند. اگر شما هم به دنبال انتخاب درست و آگاهانه محصولات مراقبت از مو و پوست هستید، در این کمپین همراه ما باشید.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار