رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بروجرد از دستگیری دو نفر متخلف زیست محیطی به همراه ۴۷ قطعه کبوتر شکار شده و دو قبضه اسلحه بادی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان ، زهرا علیرضایی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بروجرد گفت: با همکاری نیروی انتظامی شهرستان بروجرد دو نفر متخلف زیست محیطی که بر خلاف قانون شکار و صید اقدام به شکار ۴۷ قطعه کبوتر وحشی نموده بودند، دستگیر شدند.

علیرضایی گفت: از این متخلفین علاوه بر لاشه ۴۷ قطعه کبوتر شکار شده دوقبضه اسلحه بادی ۴/۵ به همراه ادوات شکار کشف و ضبط گردید.

او افزود: پرونده این متخلفین پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و اخذ جریمه ضرر و زیان وارده به محیط زیست به مبلغ ۲۳۵۰۰۰۰۰ هزار ریال به دادگستری ارجاع وادوات کشف شده ازآن‌ها تا پایان دادرسی و صدور رأی قطعی به صورت امانی زیر نظر این اداره باقی می‌ماند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بروجرد گفت: با توجه به ممنوع بودن شکار پرندگان از همشهریان عزیز درخواست نمود که در صورت مشاهده هر گونه تخلف زیست محیطی آن را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست و یا به سامانه ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.