فرماندار اردبیل گفت: تسهیلات برای توسعه واحد‌های تولیدی در شهرستان اردبیل اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مسعود امامی یگانه، فرماندار اردبیل در بازدید از تعدادی از واحد‌های تولیدی در شهرستان اردبیل گفت: اختصاص تسهیلات برای توسعه واحد‌های تولیدی در شهرستان اردبیل اولویت است تا شاهد رونق و توسعه اشتغال در شهرستان باشیم.

او بیان کرد: ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه ۲ واحد تولیدی شمش و فولاد و واحد تولیدی اکسیژن در شهرستان اردبیل اختصاص یافته است و ظرفیت تولید و اشتغال این ۲ مجموعه افزایش یافته است.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: واحد تولیدی شمش و فولاد اردبیل که جز واحد‌های راکد بوده با تسهیلات ۱۲ میلیارد تومان احیا شده و هم اکنون ظرفیت تولید ماهانه ۲هزار و ۵۰۰ تن را دارد و برای ۷۰ نفر اشتغال ایجاد کرده که با راه اندازی واحد تولیدی میلگرد این مجموعه اشتغال در این مجموعه به ۱۲۰ نفر افزایش می‌یابد.

امامی یگانه اظهار داشت: در واحد تولیدی اکسیژن و نیتروژن نیز که در ایام کرونا در تولید اکسیژن پیشگام بود برای ۵۰ نفر در این مجموعه اشتغال ایجاد شده است.

او احیای واحد‌های تولیدی راکد و توسعه ظرفیت تولید و اشتغال واحد‌های تولیدی در شهرستان را از اولویت‌های اساسی در شهرستان اردبیل عنوان کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.