فرماندار کبودراهنگ گفت: با گازرسانی به دو روستای دیگر شهرستان در دهه فجر، همه ی روستاهای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدوی، فرماندار شهرستان کبودراهنگ در ستاد برنامه‌های دهه فجر شهرستان گفت: در ایام دهه فجر دو روستای باقی مانده شهرستان از نعمت گاز برخوردار می شوند تا کل شهرستان جشن گاز دار شدن را برگزار کنند.

او افزود: در دهه فجر امسال بیش از ۷۵ طرح عمرانی و خدماتی و رفاهی در شهرستان کبودراهنگ به بهره برداری و یا عملیات اجرایی آنها  آغاز می شود.

مهدوی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های اجرایی با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در دهه فجر برای این شهرستان تخفیف عوارض ساخت و ساز و نواخته شدن زنگ انقلاب و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری ورزشی و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثار گران و غبارروبی مزار شهدا است.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین باقری،  امام جمعه شهرستان گفت: دهه فجر امید همه ماست چرا که با وجود این انقلاب ما در دنیا حرف برای گفتن داریم و این امنیت داخلی را مدیون خون شهدا و انقلاب هستیم.

او اظهار داشت: امروز دشمنان با دیدن تجهیزات موشکی ما به خود اجازه جنگ با ما را نخواهند داد اقتدار ما بخاطر همین دهه فجر و انقلاب است.

 امام جمعه شهرستان کبودراهنگ گفت: مهمترین وظیفه ما حفظ ارزش‌ها و ارمان‌های شهدا و انقلاب است و ما وظیفه داریم خدمات ارزشمند انقلاب را به مردم بازگو کنیم تا مردم مطلع شوند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.