رئیس امور روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی تاکید کرد که سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی، الگو و اسوه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام مهدی مهدوی طلب در جلسه اخلاق و بصیرت انتظامی استان فارس، گفت: استان فارس از نظر فرهنگی، معنوی و تاریخی در کشور بسیار خاص است و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز شهر شیراز را به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) معرفی کردند.

مهدوی‌طلب با اشاره به اینکه خوشبختانه امروزه کارکنان ناجا به عنوان سربازان ولایت در این مسیر گام برمی دارند، عنوان "مجاهدان فی سبیل الله" نسبت داده شده از سوی مقام معظم رهبری به مجموعه نیروی انتظامی را از افتخارات بزرگ ناجا برشمرد و افزود: باید به سمت پلیس در تراز انقلاب اسلامی و جامعه قرآنی که مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است، حرکت کنیم.

رئیس امور روحانیون سازمان عقیدتی سیاسی ناجا همچنین، سردار سپهبد شهید حاج "قاسم سلیمانی" را اُسوه و الگویی مناسب برای نیرو‌های مسلح برشمرد و گفت: سردار سلیمانی فراتر از فرد، حزب و گروه و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یک مکتب بود.

او، خدامحوری، خداباوری، خدایاوری، معنویت گرایی، معرفت و بصیرت دینی و سیاسی، روحیه جهادی و انقلابی و روحیه خدمت گزاری صادقانه را از جمله ویژگی‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد.

مهدوی‌طلب با اشاره به حدیثی گهر بار از امام علی (ع) که می‌فرمایند: " بهترین انسان‌ها سه ویژگی دارند؛ تواضع، صبر و خوش اخلاقی"، گفت: همواره این سه ویژگی باید مدنظر کارکنان ناجا باشد.

سردار یوسف ملک زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس نیز در این جلسه گفت: اقدامات نیروی انتظامی در راستای حفظ و ارتقاء امنیت، از جمله اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی مطالبه عمومی مردم بوده و با توجه به تأثیر گذاری آن به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار دارد.

ملک‌زاده با اشاره به برگزاری جلسات بصیرت افزایی کارکنان انتظامی استان فارس، افزود: کارکنان ناجا سربازان ولایت هستند و تقویت روحیه اعتقادی آنان همواره در رأس برنامه‌های پلیس فارس قرار دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار