فرمانده سپاه ناحیه جهرم گفت: خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی و دیگر سرداران جبهه مقاومت، باعث بیداری بخش زیادی از مردم منطقه شده و متوجه شده‌اند استکبار جهانی چه خوی ددمنشانه‌ای در نهاد خود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،  سرهنگ دوم پاسدار غلامعلی احمدی جابری فرمانده سپاه ناحیه جهرم با اشاره به ترس استکبار جهانی از فرماندهان جبهه مقاومت که همه طرح‌ها و برنامه‌ریزی‌های آن‌ها را در خاورمیانه، نقش بر آب کرده بودند، بیان کرد: سردمداران استکبار جهانی خیال می‌کردند با به شهادت رساندن سردار سلیمانی می‌توانند جلو پیشرفت جبهه مقاومت و اتحاد مردم منطقه را بگیرند اما با شهادت ایشان وحدت مردم منطقه و بیداری آنان را مشاهده کردیم.

او، با اشاره به تاثیر خون شهدای مقاومت در بیداری ملت‌ها، تصریح کرد: مسئولان کشورهای منطقه باید بدانند که در این کارزار، پیروزی با جبهه حق است و نباید از هیمنه پوشالی استکبار ترسید.

احمدی جابری، با تاکید بر برنامه‌های سپاه جهرم به مناسبت گرامیداشت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ برنامه متنوع با مشارکت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار شده است.

فرمانده سپاه ناحیه جهرم، افزود: برگزاری مسابقات متنوع فرهنگی کتابخوانی، عکاسی، وصیت‌نامه شهید سلیمانی، تهیه بروشور، نشریه، فضاسازی سطح شهر و مساجد، برگزاری یادواره در فضای مجازی و حقیقی، اهدای بسته‌های فرهنگی، راه‌اندازی کاروان خودرویی و رژه موتوری، برگزاری نمایشگاه‌های عکس، دلنوشته و پوستر از جمله این برنامه‌ها بوده که هنوز ادامه دارد.

احمدی جابری، اضافه کرد: از دیگر برنامه‌های سالگرد شهادت شهید سلیمانی می‌توان به برگزاری مسابقات ورزشی، تهیه محتوای فضای مجازی، اکران فیلم در پایگاه‌ها، برگزاری جشنواره ها و مسابقات قرآنی و راه‌اندازی موکب اشاره کرد.

او، اظهار کرد: به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه با همراهی خیران در جهرم برگزار شد.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرق شیراز قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار