ویژه‌برنامه شهادت حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی با مشارکت کانون مصلی مسجد جامع شهرستان لار برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ عیسی افسری فرمانده سپاه لارستان ضمن تسلیت سالگرد شهادت  شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: در حال حاضر منفورترین اشخاص نزد مردم، رئیس‌جمهور آمریکا، اعوان، انصار و طایفه داعش هستند.

او، بیان کرد: موضوع داعش و جا انداختن آن در منطقه یک گذرواژه برای پرداختن به جمهوری اسلامی است.

افسری با اشاره به اینکه امروز آن چیزی که به بصیرت یورش می‌برد حمله ناجوانمردانه رسانه‌‌هایی است که جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند، تصریح کرد: رسانه همیشه بوده و تاثیر خودش را گذاشته و خیلی جاها به نفع بشریت و بعضی مواقع هم به ضرر آن‌ها بوده است.

فرمانده سپاه لارستان با تاکید بر اینکه فتنه حقایق را وارونه جلوه می‌دهد، ادامه داد: بصیرت یعنی عبور از این فتنه‌هایی که فضا را غبارآلود می‌کند و مسائل را جور دیگری جلوه می‌دهد.

او، با  بیان اینکه بصیرت در همه اعصار لازم است، افزود: جنگ شناختی آدم‌‌ها را به تحلیل غلط  وا می‌دارد و رفتار را تغییر می‌دهد.

افسری، اضافه کرد: گزارش، روایتگری و اجرای این برنامه بر عهده مهدی گنجی همرزم حاج قاسم سلیمانی بود که با لحنی تاثیرگذار به بیان خاطرات جبهه مقاومت و شخصیت و مکتب عاشورایی حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

اجرای گروه سرود، رونمایی از اثر جدید حسین فروغی‌فر شاعر و هنرمند ارزشی شهرستان و مداحی هادی دلبری از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود.

در پایان این مراسم از سرهنگ امیر جاهدی فرمانده سابق سپاه لارستان با اهدا قاب عکسی از حاج قاسم سلیمانی تقدیر شد.

انتهای پیام/ت

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار