مدیر عملیات شیفت دو سازمان آتش نشانی یزد از فوت راننده پراید در حادثه تصادف با کامیون در جاده خضر آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، حسین بیگی مدیر عملیات شیفت دو سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد گفت: در پی تماس های تلفنی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی یزد مبنی بر حادثه تصادف خودروی پراید و کامیون خاور در جاده خضرآباد نزدیکی پادگان آموزشی آیت الله خاتمی، ستاد فرمانده ای این سازمان تیم های امداد و نجات و اطفاء حریق را به محل حادثه اعزام کرد.

مدیر عملیات شیفت دو سازمان آتش نشانی درباره جزئیات این حادثه گفت: در این حادثه یک خودروی پراید با کامیون خاور به صورت رخ به رخ برخورد می کند که منجر به آتش گرفتن خودروی پراید و محبوس شدن راننده آن و نیز مصدوم شدن راننده خاور می شود.

حسین بیگی در ادامه افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از حضور در محل حادثه عملیات اطفا آتش را آغاز کرده و با استفاده از تجهیزات تخصصی نجات، محبوسین را نجات می دهند که متاسفانه راننده خودروی سواری پراید به دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود اما راننده خاور برای سیر مراحل درمانی تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه شد.

مدیر عملیات شیفت دو سازمان آتش نشانی در پایان با توصیه به رانندگان گفت: رانندگان در جاده های برون شهری با سرعت مطمئنه رانندگی کنند و از سبقت در محل های ممنوع خودداری نمایند تا دیگر شاهد چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار