همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره داستان کوتاه سته‌بان ویژه شهرستان استهبان با موضوع سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی و نماز سرچشمه زلال و پاکی‌ها فراخوان ارسال اثر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، امید کیامرث رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان استهبان، گفت: این جشنواره با همکاری شورای اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و استهبان برگزار می شود و علاقه مندان از سراسر استهبان تا ۱۲ بهمن ماه فرصت دارند آثار خود را در قالب، داستان کوتاه، خاطره، دلنوشته یا متن ادبی به دبیرخانه جشنواره داستان کوتاه سته بان ارسال کنند.

او، بیان کرد:  اولویت شرکت در جشنواره داستان کوتاه سته‌بان با کودکان و نوجوانان است و هر شرکت کننده با یک اثر می تواند در این رویداد شرکت کند که اثر ارسالی نباید در مسابقه دیگری شرکت داده شده باشد.

کیامرث، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند آثارخود را ازطریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۷۵۳۸۲۳۱۰ یا آدرس ایمیل Estahban.fars@farhangmail.ir   ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان استهبان، ادامه داد: به نفر برتر علاوه بر لوح تقدیر جشنواره جوایز نقدی اهدا می شود.

استهبان در فاصله ی ۱۶۰ کیلومتری شرق شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.