همایش پلیس و امنیت با هدف تعیین نقش مردم در ایجاد امنیت پایدار در آبادان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سرهنگ حسین زلقی فرمانده انتظامی آبادان در همایش پلیس و امنیت که با هدف تعیین نقش مردم در ایجاد امنیت پایدار برگزار شد گفت:با کمک مردم به ویژه سران عشایر و طوایف می توان در تامین امنیت پایدار،گام های بیشتر و بهتری برداشت.

او افزود:علاوه بر نیروی انتظامی دستگاه و ارگان های فرهنگی،اجتماعی،نظامی و انتظامی بسیاری در شهرستان تامین امنیت را برعهده دارند که همه همانند حلقه های یک زنجیر برای رسیدن به هدف مشترک با تمام توان همکاری می کنند.

فرمانده انتظامی آبادان تصریح کرد:امیدواریم با یاری مردم شریف منطقه،به ویژه بزرگان طوایف،معضل تیراندازی در مجالس شادی و عزا از بین برود تا از حوادث ناگوار در این زمینه جلوگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین امام جمعه آبادان نیز گفت:در جریان سازی فرهنگی شهرستان یک بخش بسیار مهم و ظرفیت ارزشمند،حضور سران عشایر و طوایف در جامعه است، بنابراین نفس گرم و نفوذ کلام این بزرگان در تامین امنیت اجتماعی حائز اهمیت است.

او افزود:بسیاری از مشایخ عرب آبادان  رزمنده و یادگار دوران دفاع مقدس هستند که هرگاه لازم بود برای دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تامین امنیت پایدار پیشقدم بوده و هستند.

امام جمعه آبادان گفت:امنیت جامعه ایجاب می کند برخی آیین های اشتباه و خطرناک از جمله تیراندازی در مجالس حذف شود و به گونه های دیگر مثل شعر و حماسه و مدیحه سرایی شکوه گردهمایی ها حفظ و پاس نگه داشته شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.