رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت:یک دستگاه سونوگرافی پیشرفته با سه پروپ خطی، قلبی و کانوکس در بیمارستان مهر مادر نصب و راه اندازی شد.

محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،، گفت: این دستگاه سونوگرافی با پیگیری و رایزنی دانشکده علوم پزشکی تربت جام از طریق هیئت امنای ارزی برای بیمارستان مهر مادر با هزینه‌ای بیش از ۱۵ میلیارد ریال خریداری شده است.

او افزود:دستگاه جنرال سونوگرافی ساخت ژاپن با سیستم تاچ لمسی و تصویر با کیفیت و قابلیت خاص سونوگرافی زنان و استفاده برای کودک و مادر در محل بیمارستان مهر مادر نصب و راه اندازی شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد:دستگاه سونوگرافی جدید از نظر کیفیت و قابلیت‌های سخت افزاری و نرم افزاری بسیار پیشرفته است و با توجه به تکنولوژی حال حاضر این دستگاه یکی از دستگا‌های برتر سونوگرافی است.

افکار در خصوص توانمندی‌های این دستگاه بیان کرد: با استفاده از این دستگاه انواع سونوگرافی‌های بارداری و زنان، شکم ودستگاه گوارش، کلیه، مثانه، کبد و سایر اعضاء بدن با کیفیت، سرعت و دقت بهتری انجام خواهد شد.


انتهای پیام//ز. ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.