رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: بیمارستان حکیم نیشابور مجهز به سی تی اسکن پیشرفته ۱۶ اسلایس شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دکتر علی اصغر نوری رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور گفت: بیمارستان حکیم نیشابور مجهز به سی تی اسکن پیشرفته ۱۶ اسلایس با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال شد.
 
او افزود: این دستگاه قابلیت انجام اسکن‌های مختلف در حداقل زمان ممکن و با کمترین میزان اشعه دریافتی به بیمار را دارد و قادر به انجام کلیه اسکن‌های معمولی و فعالیت‌های تخصصی مانند سی تی آنژیو‌ها می‌باشد.

رئیس مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی حکیم نیشابور ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و استفاده از سی تی اسکن قفسه سینه به عنوان یکی از روش‌های تشخیصی کوئید-۱۹، اهمیت و کاربردی بودن این دستگاه را در نیشابور می رساند.

نوری با ابراز امیدواری در استمرار اعلام ارائه خدمات جدید به شهروندان نیشابوری، بیان کرد: واحد تصویر برداری مرکز حکیم با داشتن تجهیزات پیشرفته تشخیصی مانند سی تی اسکن و سونوگرافی آماده خدمات دهی به بیماران بستری و سرپایی به صورت شبانه روزی می‌باشد.

انتهای پیام//ر. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشماس
۲۰:۱۳ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
حیف کمک های که به بیمارستان نیشابور کردم و دستگاههایی که شخصی برای رفاه مردم گرفتم ولی کارم یکبار گیر کرده جواب سر بالا میدن