استاندار خوزستان گفت: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان رتبه اول در سطح کشور را از نظر برگزاری منظم جلسات و تحقق مصوبات کسب کرده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی استاندار گفت: شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان رتبه اول در سطح کشور را از نظر برگزاری منظم جلسات و تحقق مصوبات کسب نموده که جا دارد این موفقیت را به اعضای اتاق بازرگانی تبریک عرض کنم.

او بیان داشت: جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوص به صورت منظم برگزار می‌شود و شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان رتبه اول در سطح کشور را از نظر برگزاری منظم جلسات و تحقق مصوبات کسب نموده که جا دارد این موفقیت را به اعضای اتاق بازرگانی تبریک عرض کنم.

شریعتی افزود: در این نشت‌ها پیرامون مشکلات بخش خصوصی در ارتباط با دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی بحث و بررسی می‌شود و معاونت اقتصادی استانداری و اتاق بازرگانی محوریت کار‌ها را بر عهده دارند.

استاندار خوزستان تصریح کرد: کار‌ها به خوبی در حال پیشرفت است و مدیران هم تلاش می‌کنند با تعامل و در چارچوب قانون و بضاعت موجود با بخش خصوصی در این شرایط سخت همکاری نمایند و با وجود به مشکلاتی که در بخش گاز داریم با همدلی که بین مسئولین بوده است شرایط قابل قبول است گرچه بخش‌هایی هم با محدودیت مواجه شدند تا شرایط به نحوی مدیریت شود و شاهد بروز بحران نباشیم و اوضاع کنترل شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار