ارتش رژیم صهیونیستی مدعی وقوع حمله‌ای راکتی از شمال نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد امروز سه شنبه یک راکت از شمال غزه به سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های صهیونیستی امشب اعلام کردند یک راکت را رصد کرده اند که به سوی شهرک‌های اسرائیلی مجاور با نوار غزه شلیک شده است.

طبق ادعای رسانه‌های صهیونیستی، این راکت در منطقه‌ای باز فرود آمده است.

از سوی دیگر، پایگاه خبری روزنامه صهیونیستی معاریو مدعی شد شلیک راکتی از سوی نوار غزه مشاهده شده است و به نظر می‌رسد در منطقه‌ای سرباز سقوط کرده است؛ به همین خاطر آژیر‌های هشدار به صدا در نیامده اند.

پایگاه صهیونیستی «مفزاک درومی» اعلام کرد این موشک از غزه شلیک شده و در منطقه سرباز «ناحال عوز» سقوط کرده است. این در حالی است که سخنگوی ارتش اسرائیل اعلام کرد: یک راکت از سوی نوار غزه به سوی اسرائیل شلیک شده که سبب شده تا آژیر‌های هشدار در این منطقه سرباز به صدا در آیند.

حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه

ساعاتی پس از وقوع این حملات نیز، شبکه خبری المیادین از شنیده شدن صدای انفجاری در پی حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به یک مقر در شرق اردوگاه البریج و در شرق شهرک حجر الدیک در مرکز نوار غزه خبر داد.

برخی منابع از شنیده شدن صدای انفجار در شمال بیت لاهیا در نوار غزه خبر دادند.

گزارش‌ها حاکی از حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به شرق دیر البلح در مرکز نوار غزه است.

از سوی دیگر نیز گفته می شود، منطقه المغازی و البریج در مرکز، منطقه بیت حانون و الزیتون در شمال و خان یونس در جنوب از جمله مناطقی بودند که هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

طبق ادعای رژیم صهیونیستی تنها چند نقطه دیده‌بانی حماس در نوار غزه مورد هدف قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار