آئین تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در دفتر نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با حکم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و قدردانی از تلاش‌های حجت الاسلام علی شکری در مدت زمان مسئولیت بیش از ۱۷ ساله، حجت الاسلام عباس عبداللهی بعنوان مدیر کل جدید تبلیغات اسلامی استان سمنان معرفی شد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور در این آئین، اصل کار فرهنگی و تبلیغ دین را محوریت مردم دانست و تصریح کرد: حمایت‌های متنوع از تشکل‌های مردمی برای کاهش تصدی گری نهاد‌های فرهنگی و بازگشت به سمت سیاست گذاری و نظارت در مجموعه این سازمان طراحی شده و در حال اجراست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی با بیان اینکه بودجه فرهنگی کشور برای حمایت‌های مالی بسیار محدود است گفت: سازوکار‌های متناسبی برای حمایت‌های حقوقی و قانونی و برنانه ریزی و اجرایی مد نظر است تا فعالیت‌های منسجم و اثرگذار فرهنگی تداوم و گسترش یابد.

نماینده ولی فقیه در استان نیز در این نشست با قدردانی از مدیران فرهنگی و اجرایی استان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد فرهنگی مهم و اثر گذار در کشور و استان است که مسئولان و فعالان آن می‌توانند با زبان و عمل خود در راستای فرهنگ سازی دینی به مردم خدمت کنند.

آیت الله سید محمد شاهچراغی ولایت پذیری و مردم داری را دو ویژگی بارز مدیران موفق و محبوب در جامعه اسلامی دانست و تصریح کرد: رسیدگی به امور تبلیغی در مناطق محروم و روستا‌ها باید مورد توجه تصمیم گیران فرهنگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.