سرمربی ذوب آهن درباره حاشیه‌های این تیم در روز‌های اخیر توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصهان درباره شرایط این تیم در لیگ برتر عنوان کرد : من بر خلاف خیلی از افراد که با صحبت های خود برای تیم ایجاد حاشیه می کنند ترجیح می‌دهم در این شرایط صحبتی درباره مشکلات تیم نکنم . صحبت های زیادی دارم که نه تنها درباره مشکل تیم ما بلکه درباره مشکلات کلی فوتبال ما است .

رضایی درباره حاشیه های تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در اکثر باشگاه ها مسائل حاشیه ای وجود دارد اما این که ۲ روز قبل از بازی این مشکلات را به مردم نشان دهیم حرکت غلطی است،  این که بخواهیم اتفاقات و مشکلات تیم را رسانه ای کنیم کار اشتباهی است .

او ادامه داد: اما باشگاه و هیئت مدیره حق دارند و می توانند نسبت به اتفاقات و نتایج واکنش نشان دهند اما این واکنش می توانست بهتر و درست تر باشد.

رضایی گفت: این اختلاف سلیقه‌ها نباید فکر بازیکنان و کادر را مشغول کند و بحث اصلی که موقیت تیم است را به بی راه ببرد. من دوست دارم مسائل حاشیه ای را در خانواده ذوب آهن حل کنیم و امیدوارم بتوانیم آرامش را به مجموعه ذوب آهن بازگردانیم .

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره اعتراضات نسبت به او گفت: هر کسی سلیقه و نظر خود را دارد اما این که این انتقاد ها از طرف چه کسی و با چه سابقه‌ای ورزشی مطرح می شود مهم است . 


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار