عباس چمنیان، مربی تراکتور درباره شکست سنگین تیمش برابر تیم استقلال توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس چمنیان، مربی تیم فوتبال تراکتور درباره شکست تیمش برابر استقلال اظهار کرد: من در ابتدا به تیم استقلال بابت برد امروز تبریک می‌گویم. همچنین از هواداران پرشور تراکتور بابت شکست معذرت خواهی می‌کنم. فکر می‌کنم ۲  اتفاق، کار را برای ما سخت کردند و معادلات ما را به هم ریختند. در ابتدا وزش باد که روی جریان بازی تاثیرگذار بود و همین موضوع باعث شد که تیم استقلال به ما فشار بیاورد و نکته دوم این بود که یک پاس اشتباه منجر به گل اول استقلال شد.  

او ادامه داد: به هر حال در مقابل بازیکنان خوب استقلال  همانند دیاباته و قایدی اشتباه کردن تاوان سنگینی دارد که ما در هر ۳ گل این تاوان را پرداختیم و فکر نمی‌کنم استقلال به جز ۳ توپی که با اشتباهات فردی خط دفاعی ما  به گل تبدیل کرد، موقعیت خاصی داشت. امروز، روز خوب تراکتور نبود و برنامه‌های نیمه دوم ما تحت تاثیر نتیجه نیمه اول قرار گرفتند و شرایط به گونه‌ای که پیش بینی کرده بودیم، پیش نرفتند. امیدواریم که در ادامه مسابقات علاوه بر این که اشتباهات خود را کمتر می‌کنیم و ضعف هایمان را به حداقل می‌رسانیم، در نهایت بتوانیم از ظرفیت حداکثری خود استفاده کنیم.  

دژاگه و حاج صفی از آمادگی کامل برخوردار نبودند 

چمنیان گفت: اشکان دژاگه و احسان حاج صفی در این بازی از آمادگی صد در صدی برخوردار نبودند و قرار بود در نیمه دوم از کیفیت این ۲ بازیکن استفاده کنیم که امیدواریم در دیدار‌های آینده آن‌ها را با آمادگی کامل در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم از همان ابتدای بازی‌ها با تمام ظرفیت خود به مصاف حریفان برویم.  

مربی تراکتور درباره ارائه بازی محتاطانه از سوی این تیم اظهار کرد: فلسفه بازی تراکتور، ارائه بازی مالکانه است و از آن جایی که در نیمه دوم ۴۵ دقیقه وقت داشتیم و عجله کردن نمی‌توانست به تیم ما کمک کند، استراتژی بازی ما براساس بازی مالکانه و شرایط وزش باد این بود که با حفظ توپ در مقابل دفاع فشرده استقلال روزنه‌هایی پیدا کنیم تا به گل برسیم. به هر حال برخلاف جریان بازی گل دوم را دریافت کردیم و به طور طبیعی بعد از دریافت گل سوم شکل بازی ما هم تغییر پیدا کرد و تعویض هایمان برای جبران گل‌های خورده بود. در مجموع در اواخر نیمه دوم به گل رسیدیم و یک یا ۲ موقعیت خوب داشتیم که رشید مظاهری به خوبی مانع گلزنی تیم ما شد. ذات فوتبال است که زمانی که اختلاف گل زیاد می‌شود، جریان بازی تغییر می‌کند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار