سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان تیمم توانستند بازی بسیار خوبی را برابر تراکتور به نمایش بگذارند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود فکری پس از پایان بازی برابر تراکتور گفت: به هر ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی خیلی خوبی را در نیمه اول و دوم نظاره گر بودیم که قدری باعث شد کیفیت بازی پایین بیاید، اما در مجموع بازی قشنگی شد و موقعیت‌های بسیاری روی هر ۲ دروازه به وجود آمدند. بازیکنان ما توانستند از فرصت استفاده کنند و در بازی پیش باشند.

فکری افزود: با گل دوم و سوم در نیمه دوم فاصله خوبی را برابر حریف به دست آوردیم و امیدوارم همین روند و صدر نشینی را حفظ کنیم و بازی‌های بهتری را انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره بازی با ۳ مهاجم گفت: ما روی پرس از جلو برنامه داشتیم. نمی‌توان گفت روی ناتوانی دفاع حریف این نتیجه رقم خورده است. پیش از بازی به بازیکنان همه موضوعات را گفتم و خدا را شکر روی برنامه کار کردند و خوشبختانه ۳ امتیاز را کسب کردیم.

فکری خطاب به هواداران استقلال گفت: حواس هواداران جمع باشد و باهوش باشند. خیلی از افراد به دنبال این هستند تا به تیم ضربه بزنند؛ چه از درون و یا بیرون. هواداران بازیچه دست افراد نشوند. برخی با تمام وجود تلاش می‌کنند به تیم ضربه بزنند. برخی به بازیکنان و کادر فنی ضربه می‌زنند و به دنبال تضعیف تیم و یا کادر مدیریتی هستند. استقلال امسال می‌تواند اتفاقات خوبی را رقم بزند. با تلاش مجموعه و یک دلی می‌توانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و بهتر است بهانه دست افراد ندهیم. اجازه ندهیم برخی آقایان به اهداف خود برسند و به استقلال ضربه بزنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۸ ۲۹ دی ۱۳۹۹
ماشالااااااااا. عاااالی بود کار تهاجمی تیم فقط باید روی دفاع خیییلی بیشتر کاربشه. خواااهش میکنم.
آخرین اخبار