۴۰ تن روغن احتکار شده در بوشهر کشف شد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: ۴۰ تن روغن احتکار شده در یکی از غذا فروشی‌های بیرون بر مرکز این استان کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی اقدامات اطلاعاتی از احتکار مقادیری روغن خوراکی در انباری در شهر بوشهر مطلع شدند و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی با همراهی نمایندگانی از اداره صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی و در بازدید از محل مورد نظر ۴۰ تن روغن خوراکی را کشف کردند.

فرمانده انتطامی استان بوشهر با اشاره به اینکه کارشناسان مربوط ارزش کالای کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، عنوان کرد: در این زمینه یک متهم دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


واعظی با اشاره به اینکه برخورد قانونی با افرادی که اقلام ضروری مردم را احتکار می‌کنند در دستور کار پلیس استان قرار دارد، گفت: میزان کشف احتکار کالا‌های اساسی در استان بوشهر از ابتدای امسال تاکنون درمقایسه با مدت مشابه پارسال ۷۰ درصد افزایش داشته است.

او بیان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز و احتکار از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی استان به شمار می‌رود در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.