پروژه مانور شبکه برق زیرکوه به زودی افتتاح می شود

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان زیرکوه از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه مانور شبکه برق زیرکوه خبر داد.

مجیدی مدیر شرکت توزیع برق شهرستان زیرکوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: اجرای پروژه مانور شبکه برق زیرکوه در منطقه صعب العبور و کوهستانی دشت شیرکاب در مدت زمان بسیار کم از نقاط قوت طرح است.

او با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه مانوری افزود: افزایش قابلیت اطمینان شبکه، کاهش خاموشی و امکان مانور در شرایط بحرانی از مزایای اجرای این پروژه است.

مجیدی بیان کرد: این پروژه به طول ۳ هزار و ۷۰۰ متر و از محل منابع داخلی تامین اعتبار و اجرا شده است.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان زیرکوه ابراز امیدواری کرد: افتتاح پروژه مانور شبکه برق این شهرستان و شهرستان درمیان در دهه فجر انجام شود.


بیشتر بخوانید


او در ادامه گفت:کامل بودن لوازم ایمنی فردی و گروهی، خودنمادی از اهمیت جایگاه ایمنی در اجرایی شدن تمام پروژه‌های فنی و مهندسی است.

مجیدی تامین پایدار برق چاه‌های کشاورزی، افزایش تاب‌آوری شبکه در شرایط سخت زمستانی و رضایت‌مندی مشترکان در شهرستان را از اولویت‌های اجرای این طرح دانست.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان زیرکوه بیان کرد: شهروندان مشکلات، خرابی‌ها، باز بودن درب تابلو برق، سیم پارگی را از طریق اپلکیشین برق من یا شماره  ۱۲۱ اطلاع دهند تا همکاران ما برای رسیدگی و تعمیر آن‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.