بنا بر اعلام شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به دلیل محدودیت تولید برق در برخی از نیروگاه‌ها، اعمال خاموشی‌های لحظه‌ای در استان آغاز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، دادگر مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: این خاموشی‌ها به دنبال کم شدن ذخایر سوخت نیروگاه‌های برق که عمدتأ گاز و سوخت مایع هستند، انجام می شود.

او افزود: برای جلوگیری از خاموشی‌های گسترده در سطح کشور، هر زمان از شبانه روز که مصرف برق از سهمیه اعلامی به شرکت‌های توزیع برق، بالاتر برود، برق مشترکین قطع خواهد شد.

دادگر با بیان اینکه میزان خاموشی‌ها بنا بر اقتضای شبکه و برای حفظ پایداری شبکه، از سوی توانیر به استان اعلام می‌شود، تصریح کرد: در بسیاری از مواقع امکان اعلام زمان خاموشی به دلیل اعمال لحظه‌ای آن، امکان پذیر نیست بنابراین از مشترکان برق استان تقاضا داریم در ساعات پیش رو نهایت صرفه جویی را در مصرف برق و همچنین گاز داشته باشند تا نیاز به اعمال خاموشی بیشتر نباشد.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی اظهار کرد: سعی داریم خاموشی‌ها را به حداقل برسانیم و به محض اینکه برنامه زمان بندی شده خاموشی‌ها و سهمیه شهرستان‌ها مشخص شود از طریق شرکت‌های برق در تمام شهرستان‌ها و همچنین فضای مجازی اطلاع رسانی می‌کنیم.

او از تمام مشترکین خواست تا با کاهش مصرف برق به کاهش خاموشی‌ها کمک کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.