مدیر شرکت توزیع برق شهرستان زیرکوه از پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه مانور شبکه برق زیرکوه خبر داد.

مجیدی مدیر شرکت توزیع برق شهرستان زیرکوه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: اجرای پروژه مانور شبکه برق زیرکوه در منطقه صعب العبور و کوهستانی دشت شیرکاب در مدت زمان بسیار کم از نقاط قوت طرح است.

او با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه مانوری افزود: افزایش قابلیت اطمینان شبکه، کاهش خاموشی و امکان مانور در شرایط بحرانی از مزایای اجرای این پروژه است.

مجیدی بیان کرد: این پروژه به طول ۳ هزار و ۷۰۰ متر و از محل منابع داخلی تامین اعتبار و اجرا شده است.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان زیرکوه ابراز امیدواری کرد: افتتاح پروژه مانور شبکه برق این شهرستان و شهرستان درمیان در دهه فجر انجام شود.


بیشتر بخوانید


او در ادامه گفت:کامل بودن لوازم ایمنی فردی و گروهی، خودنمادی از اهمیت جایگاه ایمنی در اجرایی شدن تمام پروژه‌های فنی و مهندسی است.

مجیدی تامین پایدار برق چاه‌های کشاورزی، افزایش تاب‌آوری شبکه در شرایط سخت زمستانی و رضایت‌مندی مشترکان در شهرستان را از اولویت‌های اجرای این طرح دانست.

مدیر شرکت توزیع برق شهرستان زیرکوه بیان کرد: شهروندان مشکلات، خرابی‌ها، باز بودن درب تابلو برق، سیم پارگی را از طریق اپلکیشین برق من یا شماره  ۱۲۱ اطلاع دهند تا همکاران ما برای رسیدگی و تعمیر آن‌ها اقدام کنند.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.