فرماندار تفتان: بازدیدهای روزانه ازخبازی‌های این شهرستان انجام می‌‎شود

فرماندارتفتان گفت: بازدیدهای روزانه از خبازی‌های این شهرستان به منظور نظارت بر عرضه نان، رعایت شیوه نامه بهداشتی و جلوگیری از کم‌فروشی انجام می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، فریبا برنایی بجد فرماندارتفتان اظهارداشت: با تشکیل گشت مشترک روزانه از فعالیت خبازی‌های شهرستان تفتان بازدید و با متخلفان برخورد می‌شود.

او  افزود: در این بازدیدها پس از مشاهده تخلف از سوی خبازی‌ها، جرایمی از قبیل قطع سهمیه، لغو امتیاز و پلمب در انتظار متخلفان خواهد بود.

فرماندار تفتان با اشاره به توزیع دقیق آرد خام روستاییان توسط تعاون روستایی و امور عشایری گفت: سهمیه آرد شهرستان تفتان ۳۰درصد افزایش یافته‌است.

او  خاطرنشان کرد: مردم و شهروندان هرگونه شکایت از نحوه توزیع آرد و همچنین فعالیت خبازی‌ها را به بخشداری‌ها و فرمانداری گزارش کنند.

برنایی بجد افزود: به درخواست رییس کارگروه گندم، آرد و نان شهرستان تفتان استمرار و تشدید نظارت‌ها بر فعالیت خبازی‌های شهرستان و نحوه توزیع آرد روستایی انجام می‌شود.

 سهمیه آردی که به نانوایی‌ها داده می‌شود مشخص و با نرخ دولتی است و نانوایی‌ها موظف به پخت میزان آرد دریافتی هستند.

براساس سرشماری سال ۹۵ جمعیت سیستان و بلوچستان حدود ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر بوده و سرانه آرد به ازای هر نفر حدود ۱۰ کیلوگرم است که در مقایسه با استان‌های دیگر این استان در ردیف ششم قرار دارد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار