عملیات احداث پل سازی (ابنیه) در محور‌های حوزه استحفاظی شهرستان بشرویه به پایان رسید.


به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  خیری ، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه از اتمام عملیات احداث یک دستگاه پل دالی ۶دهانه ۲متری در محور روستایی بشرویه- رقه (محل سیل بند بشرویه) و احداث دو دستگاه پل باکسی در محور‌های اصلی شهرستان و مرمت ۵دستگاه پل آسیب دیده از سیل در محور بشرویه به سه راهی بشرویه و سه راهی بشرویه به سمت دیهوک خبر داد.

او افزود: این گونه عملیات احداث و تعمیر پل در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری محور‌های مواصلاتی شهرستان بشرویه و برای رفاه حال کاربران جاده ای، انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


به گفته خیری برای اجرای این پروژه به صورت پیمانی و امانی یک میلیارد و ۴۵۰میلیون تومان از محل اعتبارات ملی، استانی و داخلی هزینه شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بشرویه گفت: آبنمای محور روستایی بشرویه – رقه در محل سیل بند بشرویه از نقاطی بود که با شروع سیلاب‌های فصلی، تردد به کندی صورت می‌گرفت و اکثرا محور مذکور مسدود می‌شد.

او احداث راهدارخانه ارسک، احداث و آسفالت محور‌های روستایی و همچنین روکش آسفالت محور شریانی سه راهی بشرویه به دیهوک و اجرای روکش حفاظتی در محور‌های روستایی، تامین روشنایی دور برگردان کمربندی بشرویه و اجرای ابنیه فنی در محور روستایی مجد را از جمله پروژه‌های در دست اجرا برشمرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.