رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان سربیشه گفت: ساخت ٢٢ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار در شهرستان سربیشه در حال اجرا است.

سارانی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان سربیشه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: ساخت ٢٢ کیلومتر راه روستایی در قالب طرح ملی ابرار در شهرستان سربیشه در حال اجرا است.

او افزود: پروژه‌های طرح ملی ابرار شهرستان سربیشه در نقاط مختلف و براساس اولویت اجراء می‌شود همچنین متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه‌های پنج گانه ابرار شهرستان سربیشه ٦٠ درصد است.

سارانی بیان کرد: از مجموع ۲۲ کیلومتر راه‌های روستایی طرح ملی ابرار در مرحله اول این شهرستان به مقدار ۱۳ کیلومتر آن تا پایان سال آسفالت و به بهره برداری خواهد رسید از جمله راه‌های روستا‌های ملا عباس حسینی به طول ٥ کیلومتر، کیدشت به طول ٥ کیلومتر و محمدصباغ به طول ۳ کیلومتراز راه آسفالته روستایی مناسب بهره‌مند خواهند شد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان سربیشه گفت: عملیات زیرسازی (علیات خاکی) این پروژه به صورت امانی توسط دستگا‌های این اداره اجرا شده و جهت اجرای عملیات ابنیه فنی و آسفالت آن از اعتبارات ملی به آن تزریق خواهد شد.

او با اشاره به راه به عنوان یکی از مهمترین شاخص‌های توسعه در جوامع امروزی گفت: اتصال روستا‌ها با احداث و بهسازی راه‌های روستایی جدید و کاهش مسافت، علاوه بر کاهش هزینه‌های رفت و آمد روستاییان و ارتقا ایمنی تردد آنها، زمینه توسعه و رشد اقتصادی روستا‌ها را فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.