معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: جشنواره کشوری «رفیق خوشبخت ما» با موضوع شهید حاج قاسم سلیمانی همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل هم برگزار می‌شود.

برگزاری جشنواره کشوری «رفیق خوشبخت ما» و «چلچراغ» همزمان با سراسر کشور در اردبیلبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سعید جوادزاده، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: این جشنواره با هدف آشنایی نسل جوان با سبک زندگی و الگوی رفتاری، اخلاقی و تربیتی مکتب سردار شهید سلیمانی و ترویج فرهنگ از خودگذشتگی و بشر دوستی سردار دل‌ها در جامعه برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این جشنواره در بخش‌های شعر، روایت، مقاله، دلنوشته، خوشنویسی، فیلمنامه، پوستر، موشن گرافیک، فیلم کوتاه، نمایشنامه، اپلیکیشن و ... برگزار می‌شود، تصریح کرد: مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۱۳ بهمن ماه است و ۱۵ بهمن ماه نتایج داوری اعلام می‌شود.

جوادزاده با بیان اینکه علاقه مندان می‌توانند آثار خود را از طریق آدرس اینترنتی جشنواره به نشانی http://javanan.rcs.ir/rafigh ارسال کنند، گفت: شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و هر فرد می‌تواند حداکثر در دو رشته آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: رویکرد این جشنواره بیشتر فرهنگی، تربیتی و هنری و تبیین مبانی فکری و سبک زندگی شهید است و جهت آشنایی داوطلبان، جوانان، کارکنان و عموم مردم با ویژگی‌های سردار دل‌ها اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه جشنواره ملی «رفیق خوشبخت ما» به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌شود، افزود: سردار دل‌ها نماد ایثار، تواضع، حق جویی مظلومین عالم، فروتن و خستگی ناپذیر است و شهید والامقام شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از بهترین الگو‌های اخلاقی، معرفتی، معنوی و نمونه‌ای برجسته از مدیریت جهادی و سرمشق برای جوانان است.

جوادزاده از برگزاری جشنواره ملی پوستر «چلچراغ» نیز خبر داد و گفت: این جشنواره برای نذر ۴۰ کار خیر و بشردوستانه به نیابت از سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

او افزود: نذر اعمال مذهبی، نذر اعمال فرهنگی، نذر اعمال بشردوستانه، نذر خدمات داوطلبانه و نذر طرح‌های ابتکاری و خلاقانه از محور‌های این رویداد فرهنگی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.