معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، گفت: تمامی مردم جامعه از هر دین و مذهبی برای آبادانی کشور وظیفه ای دارند و هیچکس در ایران اسلامی میهمان نیست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام رضا عزت زمانی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با اشاره به اینکه مردم خودشان را مبلغان توحید بدانند بیان کرد: مردم جامعه از هر دین و مذهبی که باشند زیر سایه حکومت اسلامی زندگی می‌کنند و باید برای آبادانی و رفع مشکلات تلاش کنند.

او، بیان کرد: هیچکس در ایران میهمان نیست، همه مکلف به انجام وظیفه در مقابل خود، اطرافیان و کل انسان‌ها هستند و در این مسیر دین و مذهب نیز تفاوتی ندارد.

عزت زمانی، تصریح کرد: هیچکس در ایران میهمان نیست، همه مکلف به انجام وظیفه در مقابل خود، اطرافیان و کل انسان‌ها هستند و در این مسیر دین و مذهب نیز تفاوتی ندارد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با تاکید بر رویکردها و نگاه‌های مردمی در سازمان تبلیغات اسلامی، ادامه داد: تلاش بسیاری شده که سازمان نقش گسترده‌ای در افزایش ارتباطات اجتماعی داشته باشد و با اجرایی شدن طرح‌هایی از جمله امام محله، امام روستا و پایگاه‌های آسیب‌های اجتماعی این مهم بیش از گذشته نتیجه داده است.

او، افزود: طی مدت گذشته نیز موضوعاتی از جمله وقوع سیل، زمین لرزه و کرونا  باعث شد که نقش مهم و مردمی سازمان تبلیغات اسلامی و مجموعه‌های وابسته برای همگان نمایان شود.

عزت زمانی، اضافه کرد: اتصال به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها باعث حرکت‌های مؤثر فرهنگی و جهادی در کشور شده است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، با اشاره به  نقش ویژه بانوان در برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار کرد: ظرفیت ویژه بانوان در موضوعات اجتماعی و فرهنگی هرگز نباید فراموش شود زیرا بنیان خانواده را مدیریت می‌کنند.

او، گفت:  بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند اما ۱۰۰ درصد در مباحث اجتماعی و فرهنگی تأثیرگذار هستند.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار