مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی موهذ در پیام قرآن و ولایت بود که در این مسیر خداوند به او عزت و آبرو داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت الاسلام محمد صادق مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی  استان فارس، در نشست هیئت اندیشه ورز قرآنی استان، بیان کرد: بسیاری از نابسامانی‌ها و نا هنجاری‌های اجتماعی ناشی از فاصله گرفتن از کلام وحی بوده  که تنها راه برون رفت از این مشکلات روی آوردن به قرآن است.

او، تصریح کرد: ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی باید تبدیل به یک مطالبه عمومی شود که در این مسیر نخبگان حوزوی و دانشگاهی باید نقش تبیین را ایفا کنند.

 مهرابی، ادامه داد: سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی تبلور همه فضیلت‌ها و خوبی هاست و تبلیغ این امر مهم نیازمند عزم جدی و همگرایی همه جریان ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی  استان فارس،  با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی متعلق به همه فعالان و حاملان قرآنی است، افزود: با تشکیل هیئت اندیشه ورز قرآنی انتظار می‌رود تعامل جدی تری با مجموعه‌های آموزشی و فرهنگی ازجمله آموزش و پرورش ایجاد شود.

او، اضافه کرد:  ترویج کلام وحی باید در اولویت تمامی موضوعات آموزشی باشد و در این مسیر باید نوجوانان و جوانان در اولویت تمامی گروه‌های جامعه قرار داشته باشند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار