مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان:

لرستان به لحاظ تاب آوری یکی از شبکه‌های خوب کشوری است

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: به لحاظ تاب آوری و پایداری، استان یکی از شبکه‌های خوب کشوری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، فریدون خودنیا ،مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان اظهار کرد: از ابتدای دی ماه امسال در لرستان به شدت برق‌های غیرمجاز را جمع آوری می‌کنیم و همه مشترکین تجاری و مصارف بالای استان را در اتاق‌های پایشی که در شرکت توزیع برق قرار دارد و با توجه به کنتور‌های هوشمندی که برای اینگونه مشترکین نصب شده رصد می‌کنیم.

او با بیان اینکه اکیپ‌های ویژه‌ای برای سرکشی به ادارات بعد از وقت اداری اعزام شدند، افزود: در مصرف گاز و برق این اکیپ‌ها گزارشاتی را ارائه دادند و چندین مورد تذکر را به روسای سازمان‌ها دادیم؛ چنانچه الگوی مصرف را رعایت نکنند برق آن‌ها قطع خواهد شد که البته تذکرات موثر بود و آن‌ها موارد را رعایت کردند.

مدیرعامل شرکت برق لرستان گفت: تعدیل روشنایی معابر در داخل شهر‌ها و جاده‌ها انجام شده به گونه‌ای که صرفه جویی براساس عددی که شرکت توانیر به استان اعلام کرده انجام شده است.

خودنیا تصریح کرد: در چند روز گذشته بجز روز سه شنبه که مشکل کشوری رخ داد و خاموشی‌ها خارج از اراده شرکت توزیع برق استان بود، هیچ خاموشی بابت کمبود تولید برق در استان نداشتیم و چنانچه روند موجود حفظ شود تا پایان بهمن ماه در لرستان قطع برق نخواهیم داشت.

او گفت: با اعلام استاندار لرستان شروع کار ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان از فردا شنبه ۲۷ دی ماه یک ساعت با تاخیر انجام خواهد شد تا انرژی بیشتری را ذخیره کنیم و موجب کاهش خاموشی‌ها در استان شویم.

مدیرعامل شرکت برق لرستان عنوان کرد: در پایداری شبکه‌ها نیز کار‌های خیلی خوبی انجام شده و پست‌های زیادی را نصب کردیم؛ به لحاظ تاب آوری و پایداری، لرستان یکی از شبکه‌های خوب کشوری است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.