مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: تاکنون شش نیروگاه در استان ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،فریدون خودنیا مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان اظهارداشت: نیروگاه بروجرد به تازگی با ظرفیت هفت مگاوات و سرمایه‌گذاری ۴۶ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی افتتاح شده است.

او افزود: با احتساب نیروگاه پراکنده برق بروجرد، ۶ نیروگاه در استان ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با بیان اینکه نیروگاه جدید دیگری با ظرفیت ۶ مگاوات در دورود داریم که ظرف یکی دو ماه آینده با انجام اتصال به شبکه افتتاح می‌شود، گفت: هر نیروگاهی که افتتاح شده بین ۱۵ تا ۲۰ نفر اشتغالزایی داشته است.

خودنیا عنوان کرد: همه نیروگاه‌های تولید پراکنده برق توسط بخش خصوصی در استان ایجاد شده است.

او با تاکید بر اینکه این نیروگاه‌ها در محل مصرف برق احداث می‌شوند، افزود: بیشتر در شهرک‌های صنعتی نیروگاه‌ها ایجاد شدند و این مهم سبب شده با کمترین هزینه تولید برق داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با تاکید براینکه لرستان در خصوص ایجاد نیروگاه‌ها در غرب کشور حائز رتبه یک است، اظهار کرد: هیچ استانی به اندازه لرستان خوب عمل نکرده و هر نیروگاه تولید پراکنده برق در استان بین ۴۰ تا ۵۰ میلیارد تومان هزینه احداث در برداشته است.

خودنیا گفت: ۲۵۰ میلیارد تومان در صنعت تولید برق استان برای تولید برق سرمایه‌گذاری شده است.

او با بیان اینکه نیروگاه خرم‌آباد نیز افتتاح شد و زیر نظر معاونت تخصصی وزارت نیرو است، افزود: در بخش تولید خوب عمل کردیم و جزو استان‌های مطرح کشور هستیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شرکت برق ، صنعت ، تولیدبرق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.