برگزاری جشنواره رفیق خوشبخت ما در یزد

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: جشنواره رفیق خوشبخت ما همزمان با سالگرد شهادت سردار دل‌ها آغاز شده و تا دهه مبارک فجر ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سید جواد میرحسینی معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد از برگزاری جشنواره رفیق خوشبخت ما خبر داد و گفت: این طرح دارای دو رویداد است که بخشی از آن، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری با هدف بررسی سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی متناسب با شعار‌ها و اهداف جمعیت هلال‌احمر است.

او با اشاره به رویکرد این جشنواره، افزود: در جشنواره رفیق خوشبخت ما افراد دعوت به ثبت خاطرات، دست‌نوشته‌ها و مسائل مرتبط با سبک زندگی حاج قاسم در قالب فیلمنامه، نریشن، موشن‌گرافی و انواع مطالب دیگر می‌شوند و می‌توانند مطالب خود را در سایت سازمان جوانان هلال‌احمر ثبت کنند.

میر حسینی ادامه داد: این جشنواره از ۱۳ دی ماه همزمان با سالگرد شهادت حاج‌قاسم آغاز شده و تا دهه مبارک فجر ادامه دارد، علاقه مندان می‌توانند آثار خود را به حوزه معاونت جوانان این جمعیت ارسال یا در سایت به آدرس http://javanan.rcs.ir/rafigh بارگذاری کنند، که در ایام دهه فجر نیز برگزیدگان اعلام و تقدیر می‌شود.

او گفت: موضوع دیگر نیز برگزاری رویدادی با عنوان ۴۰ چراغ برای خیررسانی به این سردار شهید است که همزمان با سالگرد شهادت ایشان آغاز و تا ۲۲ بهمن ماه نیز ادامه دارد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به رویداد ۴۰ چراغ، افزود: در این رویداد داوطلبان نیت می‌کنند تا در این مدت اقدام‌های و امور خیر را به انجام رسانند و ثواب آن را به روح شهید سلیمانی هدیه کنند.

او با بیان اینکه شرکت کنندگان می‌توانند با مراجعه به آدرس http://javanan.rcs.ir/۴۰cheragh رویداد داوطلبانه خود را ثبت کنند، گفت: مصادیق و نمونه‌های این امور خیر در سایت سازمان جوانان اعلام شده و اغلب این امور با محوریت کمک به بیماران کرونایی و اقداماتی برای کمک به شهروندان در راستای مقابله با کرونا، ایمن‌سازی شهر در برابر شیوع این ویروس، کمک به نیازمندان است.

میرحسینی با اشاره به هدف این طرح، افزود: در این طرح تلاش شده تا کمک به اعضای جامعه از بعد ریالی و مالی خارج شود و به صورت عملی به منفعت‌رسانی در سطح شهر اقدام کنیم، هدف از این پویش، آشنایی و انس جوانان با شخصیت حاج‌قاسم سلیمانی است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار