کادر درمان اراک بر استفاده نکردن از واکسن خارجی و استفاده از واکسن وطنی تا کید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، بابایی پرستار بخش کرونا بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک گفت: طبق گفته ی مقام معظم رهبری از واکسن خارجی استفاده نمی کنیم تا واکسن خودمان به انبوه سازی فراوان برسد و بتوانیم از آن استفاده کنیم.

بابایی افزود: از مردم می‌خواهیم که همچنان رعایت بهداشت فردی را انجام دهند چون کرونا هنوز تمام نشده است و ما همچنان مریض بستری در بخش داریم.

او اضافه کرد: اگر همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنید حتما ریشه کن می شود .

مخالفت مدافعان سلامت با واکسن خارجی

حمزه علی سرپرستاربخش قلب وریه بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک هم گفت: از مردم عزیزمان تشکر می کنم که تا اینجا رعایت کرده اند و همینطور به رعایت کردنشان ادامه دهند.

حمزه علی اظهار کرد: درست است که کرونا کم شده اما تمام نشده است و ما هنوز مریض های بستری داریم . مردم رعایت کنند تا ان شاءالله  واکسن های ساخت کشور خودمان آماده شود.

او ادامه داد: طبق فرمایش رهبر عزیزمان از واکسن های کشور خودمان استفاده می کنیم و احتیاج به واکسن کشورهای خارجی نداریم .

مخالفت مدافعان سلامت با واکسن خارجی

یاری سرپرستار بخش جراحی بیمارستان امیرالمومنین(ع) اراک هم گفت:از هموطنان عزیزم خواستارم که طبق روال قبل باوجود محدودیت هایی که بوده و اعمال شده به همان شکل رعایت کنند تا بتوانیم این بیماری را ریشه کن کنیم.

یاری افزود: امیدواریم بتوانیم این بیماری را ریشه کن کنیم و طبق فرمایش رهبر عزیزمان از واکسن تولید داخل حمایت می کنیم.

مخالفت مدافعان سلامت با واکسن خارجی

سید محمد جمالیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: دنیای امروز، دنیای بیوتروریسم بوده و ممکن است هر کدام از واکسن‌ها به ویژه واکسن‌های تولیدی در کشور‌های بیگانه عوارض جبران ناپذیری داشته باشد.

جمالیان افزود: مقام معظم رهبری به خوبی این شیوه را شناخته و هر نوع تهدید بر علیه ملت را گوشزد، کرده اند و فرمایشات ایشان در مورد واکسن کرونا فصل الخطاب و وظیفه مسئولان در هر شرایطی فرمانبری از ولایت فقیه است و این مهم باید در اولویت اقدامات قرار گیرد.

مخالفت مدافعان سلامت با واکسن خارجی

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.