در پی تماسهای مردمی مبنی بر نارضایتی از خدمات پست و گلایه از تأخیر در تحویل مرسولات پستی، موضوع را از اداره پست جویا شدیم. سید احمد موسوی مدیر کل پست خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار
گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از
مشهد،گفت:حجم ترافیک امانات وارده خراسان رضوی در سال ۱۳۹۹ در مقایسه با مشابه پارسال ۱۰۱ درصد رشد داشته که این حجم از مرسولات فشار مضاعفی به کارکنان وارد آورده است.
او افزود: همزمان با شیوع ویروس کرونا فعالیت کسب و کارهای اینترنتی افزایش یافت و خریدهای اینترنتی از طریق شبکه پست جابجا شد.
مدیر کل پست خراسان رضوی ادامه داد: در شرایط بحرانی کارکنان پست خراسان رضوی همه تلاش خود را به کار گرفتند تا خریدها و مرسولات را به مردم برسانند.
بیشتر بخوانید
موسوی بیان کرد: قبول مرسولات اینترنتی در ۹ ماهه امسال در مقایسه با ۹ ماهه پارسال ۶۴ درصد و مرسولات وارده اینترنتی به استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۹ درصد رشد داشته که این حجم افزایش فشار مضاعفی را به کارکنان وارد کرده است.
او تصریح کرد:تقویت شیفتها در ایام تعطیل، استفاده از نیروی بخش خصوصی، افزایش فضای انبار مبادلات در راستای تسهیل در فرایندهای پستی، استفاده از حمل و نقل ریلی، استفاده حداکثری از ظرفیت پرسنل از اقداماتی است که در راستای ارائه خدمات مطلوبتر انجام شده است.
انتهای پیام//ف. غ