رونمایی از بازی Hogwarts Legacy به سال ۲۰۲۲ موکول شد

کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که رونمایی از بازی Hogwarts Legacy به سال ۲۰۲۲ موکول شده و فعلا گیمرها برای این بازی باید منتظر بمانند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از بزرگترین بازی‌های سال به تأخیر افتاده است. امروز، کمپانی برادران وارنر اعلام کرد که بازی Hogwarts Legacy که یک بازی اکشن و جهانی با نقش آفرینی در جهان هری پاتر است را سال آینده به جای سال ۲۰۲۱ رونمایی خواهد کرد. سازندگان این بازی گفتند: "ما به بازی زمان لازم را می‌دهیم تا پیشرفت‌های لازم را داشته باشد. " در توئیتی که این شرکت منتشر کرده است تاریخ مشخصی برای انتشار اعلام نشده است.

 

رونمایی از بازی Hogwarts Legacy به سال ۲۰۲۲ موکول شد

بازی Hogwarts Legacy در دسترس کدام کنسول‌ها خواهد بود؟

این بازی اولین بار سال گذشته در جریان یک رویداد پلی استیشن ۵ معرفی شد و این اتفاق در طول دهه ۱۸۰۰، درست قبل از اتفاقات فیلم‌ها و رمان‌هایی که بسیار سر و صدا کردند، رخ می‌دهد. بازی Hogwarts Legacy توسط Avalanche Software، تیم پشتیبان دیزنی Infinity و تحت نظارت Portkey Games، بخش جدیدی که برای نظارت بر تجربیات تعاملی هری پاتر ایجاد شده است، در حال ساخت است.

پس از عرضه این بازی بین گیمرها، Hogwarts Legacy در دسترس طیف وسیعی از کنسول‌های بازی شامل PC، PS5، PS4، Xbox One و Xbox Series X خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.