بازی Horizon Forbidden West نیمه دوم ۲۰۲۱ منتشر می شود

شرکت Guerilla Games و سونی سرانجام زمان تقریبی انتشار بازی مورد انتظار خود را مشخص کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Guerilla Games و سونی تاکنون اطلاعات دقیقی از زمان انتشار عنوان مورد انتظار Horizon Forbidden West را در اختیار کاربران قرار نداده بودند جز آن که این بازی در سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد. با این حال به نظر می‌آيد که این دو شرکت سرانجام تصمیم گرفته‌اند اطلاعاتی را در اختیار طرفداران خود قرار دهند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده جدید، عنوان Horizon Forbidden West قرار است در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ وارد بازار جهانی شود. با وجود آن که این خبر همچنان زمان دقیق عرضه بازی مورد نظر را مشخص نمی‌کند اما حداقل کاربران مطمئن هستند که نمی‌توانند روی Horizon Forbidden West به عنوان یک بازی آماده در اوایل سال ۲۰۲۱ حساب کنند.

با توجه به زمان رونمایی از بازی مذکور در ماه ژوئن، نیمه دوم سال آینده زمانی معقول برای عرضه Horizon Forbidden West است. از آن جایی که بازی مورد نظر از وسعت و گرافیک فوق‌العاده‌ای برخوردار است انتظار برای عرضه زودهنگام آن کمی غیرمنطقی به نظر می‌آید.

زمان عرضه برترین بازی‌های پلی استیشن ۵


بیشتر بخوانید


زمان عرضه برترین بازی‌های پلی استیشن ۵

با وجود آن که بازی مورد انتظار Horizon Forbidden West قرار است در نیمه دوم سال آینده منتشر شود، خریداران کنسول پلی استیشن ۵ عناوین زیادی را در دست خواهند داشت تا آنها را تجربه کنند. بازی‌هایی مانند Gran Turismo 7 و Ratchet and Clank: Rift Apart تا اوایل سال ۲۰۲۱ وارد بازار جهانی می‌شوند و تا زمان عرضه Horizon کاربران را مشغول نگه خواهند داشت.

همچنین سونی تلاش دارد در زمان عرضه کنسول خود بازی‌های مناسبی را برای کاربران خود فراهم کند. طبق اطلاعات به دست آمده، این هفته در تاریخ ۱۲ نوامبر با عرضه کنسول پلی استیشن ۵ عناوینی مانند Spider Man Miles Morales، Demon's Souls، Bugsnax، Astro's Playroom و Sackboy: A Big Adventure در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار