مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۹۹۰ میلیون تومان تسهیلات جبرانی کرونا به مشاغل ورزشی همدان پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمید سیفی، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به پرداخت ۹۹۰ میلیون تومان تسهیلات جبرانی کرونا به مشاغل ورزشی، گفت: این میزان تسهیلات کرونایی در قالب ۵۵ پرونده درخواست وام به افراد متقاضی و واجدشرایط در استان همدان پرداخت شده است.

 او افزود: همچنین ۳۷ پرونده ورزشی دیگر نیز برای دریافت تسهیلات به بانک‌های عامل ارائه شده که تسهیلات درخواستی براساس برنامه و اولویت به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: تسهیلات ارایه شده به متقاضیان با سود ۱۲ درصد و تنفس یکساله در بازپرداخت اقساط برای جبران خسارت‌های ناشی از کرونا به مشاغل ورزشی آسیب دیده استان تعلق گرفته است.

سیفی خاطرنشان کرد: حداقل میزان تسهیلات پرداختی به متقاضیان ۸۰۰ میلیون ریال است و متقاضیان تا پایان دی ماه جاری نیز برای نام نویسی و دریافت وام فرصت دارند.

او افزود: متقاضیان برای ثبت‌نام باید با به درگاه الکترونیکی وزارت ورزش و جوانان به نشانی sd.msy.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام کنند.

سیفی گفت: متقاضیان همچنین پس از ثبت‌نام در سامانه وزارت ورزش و ارسال اطلاعات به وزارت تعاون، باید به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه و پس از تکمیل اطلاعات شغلی خود، درخواست نهایی خود را در سامانه دیگر وزارت تعاون به نشانی coron.kara.mcls.gov.ir ثبت کنند.

استان همدان دارای بیش از ۸۵ هزار ورزشکار سازمان یافته، ۶۰۰ باشگاه ورزشی دولتی و خصوصی و ۵۰ رشته ورزشی است.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.