معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان از پرداخت تسهیلات کرونا به چهار هزار و ۶۴ نفر از واحد‌های صنفی و گروه‌های شغلی آسیب دیده از همه گیری ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

پرداخت تسهیلات کرونایی به بیش از چهار هزار متقاضی در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، آزرمی، اظهار داشت: برهمین اساس ۵۰۲ میلیارد ریال تسهیلات در قالب‌های مختلف و با هدف رفع مشکلات پیش آمده از همه گیری ویروس کرونا به اصناف و گروه‌های شغلی شهرستان همدان پرداخت شده است.

آزرمی بیان کرد: همه گیری ویروس کرونا مشکلاتی را برای مردم به ویژه اصناف و فعالان بخش صنعت ایجاد کرده که حمایت‌های دولت نقش مهمی در کاهش بار مشکلات گروه‌های شغلی متضرر دارد.

او افزود: عوارض اجتماعی و اقتصادی مترتب از برخورد پیشگیرانه ویروس کرونا به خصوص اعمال و اجرای محدودیت‌های گسترده، گروه‌های شغلی مختلف در کشور را دچار مشکلاتی کرده که البته برای حفظ سلامت و بهداشت عمومی مردم نیز چاره‌ای جز اعمال محدودیت نیست.

آزرمی با اشاره به عدم استقبال برخی اصناف از تسهیلات کرونایی خواستار آسیب شناسی این موضوع شد و گفت: بانک‌های عامل شهرستان گزارش کارشناسی خود را در این خصوص برای بررسی دقیق موضوع به فرمانداری ارائه کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری همدان تاکید کرد: بانک‌های عامل و اداره کار شهرستان نسبت به بروزرسانی اطلاعات خود از سیستم کارا اقدام کرده و پرونده‌های راکد را تعیین تکلیف کنند.

آزرمی گفت: درهمین ارتباط پرونده یک هزار و ۶۳۹ متقاضی دریافت تسهیلات با اعتباری بالغ بر ۴۸۵ میلیارد ریال در دست بررسی و تکمیل است.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.