معاون مالی دادگستری کل استان کرمان از آغاز عملیات اجرایی ساختمان دادگاه عمومی بخش اسماعیلیه به عنوان یکی از محروم ترین نقاط جنوب استان کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدحسین زاده کافی، معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری کل استان کرمان از آغاز عملیات اجرایی ساختمان دادگاه عمومی بخش اسماعیلیه (بلوک) جیرفت به عنوان یکی از محروم ترین نقاط جنوب استان کرمان خبر داد.

 او در تشریح این خبر افزود: اجرای این پروژه از مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان کرمان بوده است که با تکمیل و احداث آن، ۳۰ هزار نفر از مردم این منطقه از خدمات قضایی بهره مند می‌شوند.

کافی بیان کرد: ساختمان دادگاه عمومی بخش اسماعیلیه (بلوک) جیرفت در زمینی به مساحت هزار و ۵۰۰ مترمربع، با زیربنای  ۳۵۰ مترمربع و با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

او تصریح کرد: نمودار سازمانی دادگاه عمومی بخش اسماعیلیه در گذشته به تصویب رسیده بود؛ اما به علت وجود نداشتن ساختمان، راه اندازی نشده بود که براساس پیگیری‌های مجدانه ریاست کل دادگستری استان و عنایت ویژه ریاست قوه قضاییه در سفر به استان کرمان، عملیات اجرایی ساختمان این دادگاه آغاز شده است و امیدواریم ظرف مدت شش ماه به بهره برداری برسد. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار