مهم‌ترین حوادث قزوین امروز بیست و پنجم دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ حسین رشید تبار فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق منابع ملی و محصولات کشاورزی، شناسایی احتکار کنندگان کالا‌های اساسی در دستور کار پلیس شهرستان بویین زهرا قرار گرفت.

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح و در بازرسی از یک واحد نانوایی سنتی غیر مجاز در شهر شال ۲۹ کیسه آرد ۵۰ کیلویی قاچاق کشف و توقیف کردند.

سرهنگ رشید تبار با اشاره به ارزش ۳۷ میلیون و ۷۰۰ هزار ریالی آرد قاچاق گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر شد.

دستگیری ۱۰ خرده فروش مواد مخدر بویین زهرا

فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی مناطق آلوده و برخورد با مخلان نظم و امنیت در سطح شهرستان بویین زهرا به مرحله اجرا درآمد.

سرهنگ حسین رشید تبار افزود: در اجرای این طرح ها، ماموران ۱۰ خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کردند.
او اظهار داشت: کشف ۵ کیلو ۳۹۰ گرم انواع مواد مخدر و توقیف ۲ دستگاه خودرو در این خصوص را از دیگر نتایج حاصله در این طرح بر شمرد.

کشف لباس قاچاق در قزوین

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود، به یک دستگاه خودروی سمند مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ داود عبدالمالکی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۱۴۰ کیلوگرم پوشاک تاناکورا (دسته دوم) و ۱۱۰ ثوب لباس قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده ۲۵۰ میلیون ریال براورد شده، است، گفت:در این رابطه ۲ نفر دستگیر شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.