مهم‌ترین حوادث قزوین امروز پانزدهم دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: مأموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه پژو با یک سرنشین مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۱۵ کیلوگرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ عبدالمالکی افزود: همچنین در اقدامی دیگر ماموران یگان امداد ومبارزه با مواد مخدر درآزادراه تهران-قزوین ۲ دستگاه اتوبوس را برای بررسی متوقف و در بازرسی از وسایل همراه دو مسافر ۴ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ۳ متهم در این عملیات‌ها دستگیر شدند.

انبار کالا‌های بهداشتی احتکار شده در توقیف پلیس

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران از انباری در یکی از روستا‌های اطراف شهر الوند ۱۰۲ هزار عدد ماسک پارچه ای، ۸ هزار عدد مسواک خارجی و ۸۰ هزار و ۷۰۰ عدد سایر اقلام ممنوعه بهداشتی کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کردند.

سردار علی ابراهیمی افزود: بر اساس اعلام نظر کارشناسان ارزش این محموله کشف شده بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

او اضافه کرد: شهروندان در صورت اطلاع از انبار‌های قاچاق و احتکار شده، مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارقان دوچرخه با ۹ فقره سرقت در قزوین

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت دوچرخه در سطح حوزه استحفاظی " کلانتری ۱۳ باهنر " شهرستان قزوین، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ بیژن خدائی افزود: ماموران پس از چندین شبانه روز انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند ۲ نفر از سارقان سابقه دار دوچرخه را شناسایی و دستگیر کنند.

به گفته او، متهمان در بازجویی‌های تخصصی ماموران، به ۹ فقره سرقت دوچرخه اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و از آنجا روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.