سردار سپهر گفت: موضع وزیر بهداشت در واکسن کرونا به دنبال فرمایشات رهبر انقلاب، عالمانه بود و همه ما باید از این موضع دفاع کنیم.

به گزارش حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد حسین سپهر جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه شورای ناظرین طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور وزیر بهداشت، معاونین و مدیران ارشد وزارت بهداشت و ناظرین این طرح در سراسر کشور در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه سازمان های مربوط به سپاه و بسیج در کل کشور، اولویت اولشان مبارزه با کرونا و اجرای طرح شهید سلیمانی با کمک روسای دانشگاه های علوم پزشکی و استانداران است.

وی افزود: باید برای گام های بعدی، استراتژی های متناسب از سوی وزارت بهداشت مشخص و نباید اظهارات متفاوتی از سوی مسئولان مختلف، بیان شود چون مقام معظم رهبری، مبنا و محور کرونا را کارشناسان وزارت بهداشت و وزیر بهداشت می دانند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: در مورد واکسن، موضع وزیر بهداشت به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری، عالمانه و هوشمندانه بود و همه ما باید از این موضع دفاع کنیم.

سردار سپهر تاکید کرد: عادی انگاری خطر بسیار بزرگی برای شرایط کنونی است اما بعضی از تصمیمات مانند بازگشایی مدارس و برخی مراکز دیگر، ممکن است دستاوردهای کشور در زمینه مدیریت بیماری کرونا و زحمات کادر بهداشتی و درمانی را تحت الشعاع قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار