در بسته حوادث امروز بخوانید؛

محموله ۹۴ کیلویی حشیش به مقصد نرسید / بازداشت سارق داخل خودرو حین سرقت در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۲۵ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۲۵ دی ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

محموله ۹۴ کیلویی حشیش به مقصد نرسید

سرهنگ محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران انتظامی پاسگاه "چوپانان" شهرستان "نائین" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی تخصصی از این خودرو ۹۴ کیلو و ۱۰ گرم حشیش که زیر صندلی‌های عقب خودرو و در صندوق عقب جاساز شده بود کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در این رابطه ۳ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرهنگ هاشمی فر تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی شبانه روز در اقصی نقاط کشور با سوداگران مرگ مقابله می‌کنند و این نیرو هر ساله شهدای زیادی در راه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر تقدیم کرده است.
 

بازداشت سارق داخل خودرو حین سرقت در اصفهان

سرهنگ "حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان اصفهان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۶ با اقدامات تخصصی حین گشت زنی هدفمند یک سارق را هنگام سرقت اموال داخل یک دستگاه خودروی سواری پارک شده در کنار خیابان شناسایی و طی عملیاتی دستگیر کردند.

سرهنگ اکبری بیان داشت: متهم در بازجویی پلیس به ۱۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و یک فقره سرقت دوچرخه اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به تحویل متهم به مراجع قضائی، از شهروندان خواست به منظور پیشگیری از وقوع سرقت‌های خودرو و لوازم و قطعات آن، از قرار دادن اموال با ارزش داخل خودرو‌ها خودداری و ضمن رعایت نکات ایمنی، در صورت مشاهده موارد مشکوک سریعاً با تماس ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
 

کشف ۲۷ دستگاه ماینر قاچاق در گلپایگان

سرهنگ علی سبحانی بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در ۲ انبار در شهرک‌های صنعتی گلپایگان و سعید آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
محموله ۹۴ کیلویی حشیش به مقصد نرسید / بازداشت سارق داخل خودرو حین سرقت در اصفهان


او افزود: عوامل انتظامی بلافاصله به محل اعزام و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از محل‌های شناسایی شده، موفق به کشف ۲۷ دستگاه ماینر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان با اشاره به اینکه ارزش ریالی این دستگاه‌ها توسط کارشناسان مربوطه ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شده است، گفت: در این رابطه، ماینر‌ها جمع آوری و ۲ نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.
 

دستگیری ۷۰ خرده فروش مواد افیونی و معتاد در"شاهین شهر

سرهنگ "علی صادقی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان پس از هماهنگی با مقام قضائی و به منظور پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر طرح نصر را با هدف برخورد با توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر اجرا کردند.

او در ادامه افزود: در این راستا با شناسایی مناطق آلوده با همکاری دیگر رده‌های انتظامی ضمن پاکسازی چند پاتوق تهیه و توزیع مواد افیونی و کشف مقادیری مواد مخدر ۷۰ خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر و معتاد متجاهر و پرخطر را شناسایی و دستگیر کردند که متهمان پس از بازجویی‌های تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شاهین شهر در پایان خاطر نشان کرد: هدف اصلی اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده از حضور افراد معتاد متجاهر است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می‌شود.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار